четвртак, 03. новембар 2016.

After school routine

OBOŽAVAM da čitam rutine, ne znam zašto ih češće ne pišem?! Danas je tu moja rutina posle škole, jesenje izdanje. 
U medjuvremenu se presvlačim u nešto u čemu će mi biti udobno..
Nakon što sam napisala detaljan plan učenja, počinjem sa raodm. Trudim se da učim redovno, i da uvek znam šta mi je kada..
Kada sam završila, volim da pogledam neki film. Koristim filmotopiju, i obično ulazim u one filmove čiji mi naziv zapadne za oko. Osim toga, iskoristim vreme na proveravanje poruka, pisanje i čitanje postova, gledanje videa itd.
Ukoliko imam vremena, nakon filma idem da vežbam (ako nemam vremena, ne gledam film). Radim neke jednostavne vežbice, čisto da izbacim negativnu energiju, uglavnom je tu trčanje, vijača, čučnjevi, trbušnjaci i slično. Nakon što završim sa time, odlazim na večeru, za večeru uvek jedem puno toga, tako da nije baš dobro da vam ja preporučujem..


Posle toga idem u kupatilo. Tamo se pre svega istuširam/okupam, Umijem se, operem zube, zavežem kosu u rep i namazem se Niveinim mlekom za telo (čija slika neće da se učita), odlično je i jaako veliko!

Potom ležem u krevet. Oko 22h. Prinesem sve što sam učila, i čitam, kako bih obnovila i potsetila se. Nakon toga pogledam deo police sa knjigama na kojem su knjige koje treba da pročitam sledeće, uzmem jednu i čitam dok se ne umorim. Kad mi se prispava, proverim još jednom poruke i instagram, i legnem.. Obično tobude oko 00h, nekada duže, mada trudim se da ne odstajem dugo.


8 коментара:

  1. Sjajn post. Ja isyoo volim daa citam rutine, a ova tvojanmibje bas bila zabavna :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam u poslednje vreme odsednuta filmovima i serijom hahah.Jako lep post,volim da citam ovakvu tematiku postova.Slike su bas dobre :)
    Imas divan blog!
    Hvala ti puno na komentaru koji si ostavila na mom blogu <3

    girlstuffblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post, ovakvi postovi su mi baš zanimljivi za čitati. Moja rutina je dosta slična tvojoj :)

    http://blogbysanja.blogspot.com/2016/10/another-haul-from-zaful.html

    ОдговориИзбриши
  4. Vauu, predivan post! :D jako su nam slične rutine, samo što sam ja generalno veliki zabušant, tako da vežbanje nije jedana od stavki na mom dnevnom planu heheh :) <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  5. Volim da čitam ovakve postove:)
    http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Ja više volim da gledam videe ovakve tematike, ali mi se sviđa tvoja rutina!

    Uređenje sobe + vlog: Marina's place

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...