среда, 09. новембар 2016.

Ostvariti do Nove godine

Da li ste svesni da imamo manje od dva meseca do Nove godine? Gde je proletelo? Sigurna sam da nisam jedina u fazonu "Nova godina novi početak, počinjem više da učim, vežbam, pišem, čitam, pričam, igram bla bla bla". Odlučila sam da toga više nema, zašto za promenu, ne bih ušla u Novu godinu onakva kakva želim. Sve ono što bih uradila iduće godine, pokušaću da uradim u ova dva meseca, pa, nadajmo se najboljem! Pogledajte moje "želje" aa očekujem i vaše :)

1. Redovno učiti i imati što bolje ocene.

2. Pročitati barem 7 knjiga

3. Odgledati 5 filmova

4. Ne odbiti ničiji poziv za pomoć
Bilo da je reč o školi ili nečem drugom, potrudiću se da nikada ne kažem "Imam obaveze, ne mogu sad" već da svima izadjem u susret


5. Vežbati tj. smršati
Ne znam da li je još neko u sličnoj situaciji, navikla sam da jedem kao nenormalna, a ne gojim se, sada se to promenilo i počela sam da dobijam kilograme (za 3 meseca 5 kg s tim da svakoga dana barem dva puta jedem meso, nisam trenirala i neretko mi je užina u 2 ujutru). To mi na vagi ne smeta jer imam 10 kg manje od idealne težine, ali primetila sam da sam se na nekim mestima ugojila i to prosto moram da skinem, držite mi fige.

6.  Ošišati se

7. Negovati kosu, ne opeglati je niti isfenirati više od 5 puta

8. Pustiti sve nokte da lepo i jednako izrastu

9. Izlaziti u šetnju petkom 

10. Proslaviti Novu godinu sa prijateljjima u divnoj atmusferi!

11. Okititi kuću u novogodišnjem stilu


Koje su vaše želje za kraj 2016. godine?

9 коментара:

  1. Predivan post draga moja,super su ti ciljevi <33 :)!I dalje ne mogu da verujem da ce tako brzo nova godina,prosto je proletela :)!

    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post kao i ciljevi! Imam zaista mnogo ciljeva za ovu godinu i kada sve budem sakupila sirugno ću napisati post! ♥
    http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs/ ako želiš poseti moj blog! ♥

    ОдговориИзбриши
  3. Zaista sjajno draga moja. :) Verujem da ćeš sve ciljeve i uspeti da realizuješ. .) Meni je definitivno najveća želja da završim prvo polugođe sa svim peticama i jednom, najviše dve četvorke, a onda da težim perfekciji haha :)

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  4. Da, baš je brzo prošla ova godina. :)
    I ja sam bila u fazonu "Nova godina donosi nove promene u vezi bloga", pa sam odlučila da to ipak počne ranije. Zašto bih čekala januar, ako već sada imam ideje i vremena za te promene? :)
    Interesantni su ti ciljevi i želim ti da ih sve ostvariš. :)

    LITTLE BOX OF HAPPINESS

    ОдговориИзбриши
  5. Jao počelo je ono 'A gde ćeš za Novu?' haha :D
    Meni trenutno najveća želja da zavrsim prvo polugođe sa 'dobrim' uspehom ili vr.dobrim' ako može,haha :D Ubija me ova srednja!
    http://natalijabeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Da daa, ma zašto te ubijaa? Svakako je početak najteži, ali ne dozvoli da se zadovoljiš dobrim uspehom, jeste da je polugodište, ali veruj mi, da u prvom nisam bila 5,00 ne znam da li bih to ostvarila i u drugom. Opušteno, imaš dosta vremena, polako uči šta škripi, javljaj se i biće to odlično do januara! :)

    ОдговориИзбриши
  7. Predivan post, jako mi se sviđaju tvoji ciljevi, nadam se da ćeš ih sve ispuniti do nove godine

    http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  8. Ambiciozna si i to mi se jako dopada. Srecno u ostvarivanju! :D
    Verujem u tebe
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...