субота, 05. новембар 2016.

Vikend Pričalica: Sajam Knjiga

Obožavam knjige! Na mojoj bucket listi jedna od prvih želja je posetiti sajam knjiga, a mnoge ostale vezane su za iste. Sada (dobro, možda malo kasnim) je period kada se kače slike i postovi s temom ovog sajma. I mnogo volim da ih čitam! Uživam u tome..

Nažalost, nikada nisam bila na sajmu knjiga. Svega dva puta posetila sam Beograd, a to nije bilo doba ovog dogadjaja. Mislim da bih, da imam priliku da odem, barem dva meseca unapred znala šta želim da kupim, jer iovako provodim sate razgledajući različite sajtove knjiga i zamišljajući da ih kupujete. Samo knjigoljupci će razumeti kolika je razlika izmedju sopstvene knjige na svojoj polici, i one uzete iz biblioteke. OGROMNA!


Hmm. Zašto nikada nisam išla?
Zapravo, ove godine sam bila na korak do sajma, pa, skoro. Naša škola je odlučila da organizuje prevoz za 6 učenika (pitam se zašto ne za 2?). I u našem odeljenju je jedno moglo da ide. Pošto nismo mogli da se dogovorimo, razredna je odlučila da to odabere profesorka srpskog. A ona je rekla "Ana je jaako načitano dete, piše najbolje sastave u školi, i taj sajam bi joj mnogo značio" (ne zove se Ana, ali dobro). Eh sad, to bi bilo okej da je tako. Zapravo, Ana je moja jako dobra drugarica, ima sve petice, djak generacije itd, ali knjigu u ruke nije uzela (van školskiih), a sastav joj uvek neko drugi piše (i to profesorka zna), a kada piše samostalno, to ni na šta ne liči. Ali, profesori je mnogo vole, pa tako i profesorka srpskog.
Ono što hoću da kažem jeste da ona neće ni gledati knjige, bitno joj je da se provoza, slika, i prošeta gradom, gužvu ne podnosi te tako verovatno neće ni ulaziti. Stoga, mislim da je neko drugi više zaslužio od nje, ima tu još dosta onih koji čitaju.
Inače, nije me briga za pohvale i hvaljenje, jer znam da me ne vole svi profesori, i da će hvaliti samo one učenike koje vole, kakvi god da su, ali, profesorka srpskog je ono rekla pred svim profesorima na sednici. A na svakom pismenom zadatku do sada rekla je kako sam najbolje to napisala itd. Za svako odeljenje, svakog pismenog zadatka napišem barem po tri sastava (u roku od 1.5h) i ni jedan od njih nikada nije dobio 4 (osim dva puta, kada je bio u pitanju pravopis). Naravno, profesori to ne znaju. I iako nemam potrebu da slušam njihovu hvalu, malo mi je krivo jer niko ne zna ni za šta dobro kod mene. Nešto slično se desilo i prošle godine na sajmu nauke, kada sam uradila test idetično kao Ana, ja sam dobila 3 a ona 5, pogodite ko je otišao na sajam? Naravno, ni za ovo niko drugi ne zna..

Kako sam svesna da nikada neću otići preko škole ni na jedan sajam, razmišljala sam da odem nezavisno. Ali ne mogu. Mama tada ne može sa mnom, a nijedna drugarica ne želi da ide jer im je to dosadno. Paa, šta da se radi? Možda nekad konačno posetim taj sajam. Do tada, želimm da čitam vaše utiske o istom, šta ste kupili i kako ste se proveli! :)

10 коментара:

  1. Mislim da je ovo jako velika nepravda prema tebi. Inače, jako zanimljiv post ♥

    IlvaMagicalWorld

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, ali nisam jedina koja doživljava nepravde, sigurna sam da ima i dosta gorih slučajeva. Hvala ti :*

      Избриши
  2. Ajoooj jako mi je zaao zboog ovoga...
    Jednostavno,ovaj svet je koliko dobar toliko i loš :(
    Aliii,vidi ako ništa drugo za rođendan te ja vodim na sajam haha :) <3 <3 <3

    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nemoj da ti budee, nisam želela nikoga da rastužim. hahaha Obavezno!<3 <3 <3

      Избриши
  3. Ako ti je za utehu, ni ja ove godine nisam otišla na sajam, a isto tako i prethodne... Jednostavno, koliko god sam to želela, nisam bila u mogućnosti... Biće prilike sledeće godine, a isto tako i tebi želim da ga posetiš sledeće godine. :)
    Inače, to što ti se dešava u školi je čista nepravda prema tebi i trebala bi nešto da uradiš po tom pitanju, jer to nije u redu.
    Pošto toliko voliš knjige, pročitaj moj poslednji post koji je posvećen upravo njima, sigurna sam da će te interesovati. :)

    LITTLE BOX OF HAPPINESS
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
  4. Mi u osnovnoj nikada nismo išli ali mi se u srednoj ukazala prilika.Sajam knjiga je odlična stvar i ako ove godine nisi otišla imaćeš još mnogo prilika.Nemoj tugovati uvek postoji naredna šansa :)

    Novi post → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Ok, ovo zbilja nije uredu. Zašto ne popričaš sa Anom oko toga? Mislim koliko vidim vi ste prijateljice a ona se tako ne ponaša i to nije uredu ako ste prijateljice trebala bi ti prepustiti mjesto. I definitivno znam kako se osjećaš tako ja drugima pišem sastave i nitko ne zna i tako je jednom jedna cura išla u Zagreb umjesto mene i itd ugl i ja sam više puta bila u sličnoj situaciji vjeruj mi.
    Ja živim u Hrvatskoj i ovdje sutra počinje Interliber i moj san je da idem na njega ali nikad nisam išla i ove godine sam nekako nagovorila tatu da me vodi i trenutno nema sretnije osobe od mene.
    A ako želiš kupiti koju knjigu na tom sajmu možeš li bar Ani dati novac pa da kupi tebi knjigu uz put? Znam da nije to to i nećeš osjetiti doživljaj sajma ali eto da ne propadne bar sve :/
    -Sara

    strujadreams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Bas mi je zao sto nisi dobila svoju priliku da posetis sajam,ali zivot je ponekad jako nepravedan <33!Nadam se da ces uspeti u ostvarenju sledece godine,a do tada imas dovoljno vremena da ispises sve sto te interesuje :) <33!

    novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Jaoo, bas mi je zao sto nisi dosla i sto je takva situscija ispala. Ali znaj da ima jako puno nacina da narucis knjige koje zelis, jer u vreme sajma, na saktu su takodje jako veliki popusti, pa ti saveujem da ih malo orecesljas i mozda odaberes koje interesantno delo za sebe! :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  8. Zanimljiva priča, ali nažalost, to je surova realnost :( Nema veze, ići ćeš sljedeće godine, a budući da živim u Hrvatskoj, ni ja nisam bila.

    Inspiracija za pisanje bloga: Marina's place

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...