четвртак, 24. новембар 2016.

Knjige putem interneta?

Heej,


Sigurna sam da primećujete kako rubrika "Knjiški moljci" sve više raste i jako mi je drago zbog toga! Ako je verovati pregledima, i vas takvi tekstovi najviše interesuju. Za danas imam nešto drugačije. Naime, stigao mi je pakeet sa knjigama (recenzije uskoro) i presrećna sam! Do sada nisam imala prilike da naručujem putem interneta, već sam sve preuzimala lično. I mogu vam reći, iako sam bila pomalo skeptična, jako sam zadovoljna i pre svega prijatno iznenađena.

Za početak, radi se o dve knjige u izdanju Amorete. Kao što i sam slogan "Na krilima ljubavi" govori, Amoreta objavljuje isključivo ljubavne priče. Njihove knjige možete pronaći u Laguninom klubu čitalaca, Delfi knjižarama, u svim bolje snadbevenim knjižarama, kao i na njihovom sajtu čiji link imate gore.


Podeljena je u nekoliko edicija koje govore o određenim temama, pa tako možete pronaći mnoge knjige u okviru sledećih edicija:
Voleti večno
Ljubav i vino
Bebe donose sreću
Misterije ljubavi
Balovi i krinoline

Cene ovih dela su i više nego povoljne, i iznose 249 dinara! Kada ih pročitam, javiću vam kakvi su mi utisci, ali za sada sam zadovoljna. Dobrog su kvaliteta, meki povez (kakav najviše volim), vrlo pažljivo i simpatično odrađene korice, i pre svega prepoznatljivo. Jedva čekam da ih pročitam, iako kao što znate, nisam baš privržena ljubavnom žanru.


Što se same pošiljke tiče, sve je stiglo u roku, lepo upakovano, bez oštećena na paketu, niti na samim knjigama. Pogledajte slike i sami se uverite!

Prva se zove "Susret sa sudbinom", a autor je Darsi Landin. Ljubavnog je žanra (kao i sve Amoretine knjige), a iskreno, ne volim baš taj žanr. Ipak, mnoge moje drugarice su je već pročitale i kažu da im se dopada iako ni one ne vole klasične ljubavne romane. Jedva čekam da pročitam! :)



Druga knjiga je "Fantom sa dalekog ostrva" Gejl Mekmilana, možete pročitati rezime ispod. Čini mi se kao izuzetno interesantna. Ovo je ljubavni triler, a kako trilere mnogo volim, ne sumnjam da će mi se dopasti. Detaljnije o obe knjige videćete čim ih pročitam! :)



Takođe, obavezno posetite Amoretin i Lagunin sajt, za koje ste verovatno već čuli. 

http://amoreta.rs/


http://www.laguna.rs/


Instagram: @smoothieglam14
E-mail:  alkjhjhgfdsatrewq@gmail.com
Facebook: Smoothie Glam
Ask.fm: Smoothieglam14




16 коментара:

  1. Knjige mi izgledaju kao jako zanimljive :)
    Jedva cekam recenzijee, a nadam se da ces ih pisati :) <3

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Laguna je divan izdavač. Nažalost, moja školska biblioteka nema nijednu njihovu knjigu, pa sve moram da kupujem. Da stvar bude gora,u mojem gradu nema ni knjižara laguninih. Već duže vreme sam razmišljala da poručim preko sajta, ali nisam smela. Sada, kad vidim da si i ti zadovoljna, sigurno poručujem uskoro!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se. Moja gradska biblioteka ima jakoo malo njihovih knjiga, i smatram to nepravdom jer zaista ima dobrih dela. Imaš moje preporuke za poručivanje :)

      Избриши
  3. Čula sam već za Amoreti, kao i za Lagunu. Amoreti knjige su kao stvorene za mirno popodne, opuštene i zanimljive. Čitala sam "Susret sa sudbinom" svidja mi se, čekaam tvoje recenzije :)


    mywishisyou.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je, nadam se da ću što pre uhvatiti vreme da iščitam :)

      Избриши
  4. Awesome books, thanks for sharing*
    Great blog! I'm following you! Follow back?***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    ОдговориИзбриши
  5. Super post!

    Sretno u daljenjem blogovanju!

    http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  6. Bojana, ovo je jedan od tvojih najboljihpostova. Samo nastavi tako. Laguna ima sjajne knjige, ali se ne usuđujem da ih poručim putem interneta. Nemamo biblioteku, nemamo knjižaru pa mi preostaje da knjige kupujem samo preko leta kad idem u Novi Sad, i na Sajmu knjiga, jer taj događaj svake godine poseti barem jedan član moje porodice, i uvek mu dam da mi kupi nekoliko knjiga.

    LifeInMyStyle - Novi post

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se. Kao što rekoh, i ja sam bila skeptična po pitanju internet kupovine, ali sam baš prijatno iznenađena. Mogla bi nekada da pokušaš sa manjom porudzbinom. Takodje, kod nas se često na kioscima prodaju neke njihove knjige (i knjige drugih izdavača) pa možeš i tamo pogledati. Ako ništa, Sajam je ipak najdivnija stvar i tu možeš pronaći šta god poželiš na jednom mestu. Hvala ti puno!

      Избриши
  7. Odličan post!
    Svrati ; https://eniiway.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  8. Draga Bojana, prvi put sam na tvom blogu i moram priznati da mi se jako dopada način na koji pišeš i to što su slova krupna i što je font jednostavan. Tema je u jesenjem stilu što mi se takođe jako dopada. Što se posta tiče, vrlo je lepo napisan, volim ovakvu vrstu postova i volela bih da ih bude još više. Samo tako nastavi! Imaš moj follow i moju podršku♥

    Kika's blog

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! Potrudiću se da ih bude još, jer i ja volim ovakav tip posta. :) :*

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...