среда, 02. новембар 2016.

Kolekcija parfema


Upravo razgledam parfeme, slažem ih, bacam prazne bočice, pa, ne baš. Jako mi je žao da se odvojim od njih jer me svaki veže za neki period. Obično ih odvajam na posebnu policu, znam da se ne koriste, ali i dalje su tu. Usput sam ih isfotkala, da prokomentarišem sa vama, tako da, ne čudite se ako su neki prazni :)

Avon parfem koji me nije oduševio, tačnije, on je jako osvežavajuć, citrusni, ali ja volim neke jače mirise, tako daa.. Mada, često sam ga koristila na leto
Ovo je Avon Today i predivan jee, jedan od omiljenih!


Avon Christian Lacroix Rouge sam dobila na poklon, mama ga više koristi, kali imate preporuke i za njega, super je

Tri Rare Pearls od kojih je samo jedna prazna haha, definitivno jedan od omiljenih mirisa, i jako dugotrajnih!

Ovo je isto Avonov parfem haha, nisam sigurna kako se zove, ali možete ga pronaci u bilo kojoj brosuri, ima prijatan miris, osvežavajuć

Uh, ovo je takodje jedan od omiljenih, mnogo je dobar miris!

Postoji li osoba koja nije koristila Little Black Dress i kojoj se nije dopao? Meni su ovi izvetrili vremenom, ali inače imaju sjajan miris

BU roze parfem ako se ne varam. Imaju super parfeme i dezodoranse, i ovaj mi se baš dopada

Sve smo kao male koristile Hannah Montana parfeme, ovo je moj omiljrni, i još uvrk ga ponekad iskoristim ahaha

Jan Maric, Govanni cote, jedan sjajan parfem definitivno! Ne bih znala da vam definišem to, ali super je.

Avon Pure Blanca, jedan odličan parfem! Sada primećujem da izgleda potpuno prazno, a zapravo je pola pun. Uglavnom, nije mi omiljeni, ali jako prijatan

Koliko ovaj parfem uspomena budi! Ostalo ga je još malo, ali mislim da ga više neću koristiti, kako bih uvek mogla da ga mirišem jer ne znam da li ga ima još uvek. Ima jako slatkast miris, kakav inače ne volim, ali u tom periodu pre pola godine/ godinu sam ga baš volela..

5 коментара:

  1. Super post, ja nikada ne bacam potrošene bočice, nekako ih čuvam u jednoj kutijici! :)

    beautyakworld.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  2. I ja sam neko ko je sakupljao prazne bocice parfema. Pisala sam i ja o parfemima pa ako zelis virni da vidis moja iskustva i odabir. Nisam ljubitelj Avon parfema jer nekako promene miris vremenom ali koristila sam neke. http://milanasweetlife.blogspot.rs/2013/09/parfemi-moji-favoriti-1.html
    http://milanasweetlife.blogspot.rs/2013/09/parfemi-moji-favoriti-2.html
    Ovo su linkovi do mojih postova za parfeme.

    ОдговориИзбриши
  3. WooW! Ostala sam bez daha kada sam vidjela koliko imaš parfema, hahah :) Imam i ja toliko... Stvarno su predivni, a nadam se da i miriše savršeno *-*
    Ako imaš vremena posjeti moj blog i pročitaj novi post: This is my life

    ОдговориИзбриши
  4. I meni je teško da se odvojim od bočica, tako da znam kako ti je. :D
    Većinu Avonovih parfema koje si navela sam koristila i stvarno su dobri. Nisu baš dugotrajni, ali su prijatnih mirisa. :)
    Super post! :*

    www.littleboxofhappiness.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Wooooah,nikad nisam videla da neko ima TOLIKO parfema. ☺ Nisam neki ljubitelj parfema,tako da više koristim dezodoranse,a i ne prijaju mi baš parfemi ičesto me od njih zaboli glava.Samo sam od ovih probala B.U xd tako da.... Odličan post,mogla si samo malo opširnije da napišeš,ali je zaista odlično. ♥

    Novi post:
    elyandyou.blogspot.com (samo jednom ostavim link i posle ne)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...