уторак, 22. новембар 2016.

Evolucija frizura

Dobrodošli u evoluciju mojih frizura!
Moram priznati, iako sam ovakav post planirala, došao je pomalo iznenada. Konačno imam kosu o kakvoj sam maštala tri godine, ali nalazim se u dilemi. Sada želim promenu, želim nešto drugačije, ali zbog "grešaka iz prošlosti" se ne usuđujem. Pogledajte čitav post, pa javite svoje mišljenje!
*Oprostite na kvalitetu fotografija, nastajale su u periodu od pre 3,4 godine*


Počela bih sa ne tako davnom 2012. godinom. Do tada sam imala klasičnu frizuru za devojčice, kosa do ramena i ravne šiškice. Do osme, devete godine bila sam potpuna plavušica. Ovo što sada vidite nastalo je nakon prirodnog sušenja, pred spavanje, kamerom od 1,3mp. Bila je pomalo nedefinisana, kako oblikom, tako i bojom, i važno je napomenuti da sam tada imala 11 godina. Imala sam i neke pramenove nastale od sunca hah.


Ova slika je iz 2013. godine, dakle, dvanaestogodišnjakinja. Verovali ili ne, bila je baš takva, bez feniranje ili peglanja, i dopadala mi se, vremenom je tamnela, ali ti blagi pramenovi bi se zadržavali. Nikakvih problema sa njom nisam imala.

Inače je bila ravna, no po mojim ramenima možete videti da sam se nakrivila u stranu hah
Slika nastala na ekskurziji, zanemarite pozu i sve, bila sam mala!! hah


Eh sad, ovo što sada vidite je moja OGROMNA greška i još uvek je sebi nisam oprostila. Tada sam imala 13 godina, dakle 2014. Želela sam promenu, duga kosa mi je dosadila. Bila sam u fazonu da hoću šiške. Ali nije u tome problem. Problem je što sam otišla kod prve frizerke na koju sam naletela. Šiške su bile blagi užas (tu sliku nećete gledati), previše guste i iznad obrva, a kosa je bila iznad ramena, takođe neravna (inače sam visoka i imam dug vrat, tako da mi kosa iznad ramena nikako ne stoji).
Ovo je par nedelja kasnije. Gustina šiški se ne vidi baš

Mesecima sam čekala da izraste kako bih otišla kod normalnog frizera da popravi šta se popraviti može. Iii dotakla je ramena! Otišla sam kod frizerke za koju sam sve najbolje čula. To je bio osmi razred tačnije početak. Šiške su izrasle do sredine nosa i izgledale su užasno, ali sam se trudila da ih uvek dižem. Šta je ta frizerka uradila pojma nemam, ali to je bilo katastrofa! Do tada, kosa mi je bila tanka, ravna, nenaelektrisana, kakva se samo poželeti može. Ali od tog šišanja se sve promenilo. I sada mi se plače kada se setim hah.

Kada me ona ošišala kosa je počela da cveta, da se lokna... Nema šanse da je raščešljam, uvek je nadignuta, previše gusta, nikada ne znam da li ću se probuditi sa potpuno ravnom ili potpuno loknastom kosom (bukvalno). znači užasnoo.

Početkom 2015. izrasle su šiške, a ja sam otišla kod normalnog ftizera (jedinog dobrog pored 84321 u gradu) i on je uradio najbolje što može. Dao joj je određeni oblik i posavetovao kako da je bolje negujem. Ipak, još uvek je bila kratka.. Za drugarso je bila dužina kao na slici koju vidite ispod, takođe za mene kratka (išla sam kod one frizerke jer je do tada pravila super frizure, ali takođe je samo zbrzila, i ovo što vidite nije ono što sam želela) Tek tada počela sam da se peglam i feniram (iako pokušavam što ređe)

To je izgledalo otprilike ovako, pramenovi su moji, prirodni ahha
Od tada, pa do sad, samo sam čekala da izraste, oblik je bio super, još samo dužina. Posledice grešaka su ostale, još uvek je isuviše podignuta, gusta, naelektrisana, nekad se lokna, nekada je ravna itd. Ali, kada je isfeniram ili ispeglam izgleda potpuno lepo. Mogu reći da je ovo upravo ono što sam želela!

Ovo je jedan od loknastih dana, faza izrastanja (mart ove godine)
Nešto novija slika, takođe period rasta, loknasti dan
Alii, sada se javlja novi problem. Ovakva je već nekih godinu dana (recimo od jula 2015.) i sada mi je već dosadila. Kada je ne peglam ili feniram stalno mi upada u usta, davi, moram da je vežem kad spavam itd. Ii u meni se probudila želja da se ošišam (kod gore pomenutog frizera koji je odličan) malo ispod ramena, na ravno. Ali plašim se kako ću izgledati (ne znam odgovara li to mojoj visini, a mislim da ne), da li će zahtevati stalno nameštanje, stalnu frizuru... Plašim se da ću se ponovo razočarati i prolaziti kroz sve ono. A opet, s druge strane, život je samo jedan, zašto bih uvek imala istu frizuru?


Ovako moja kosa trenutno izgleda, "isfenirana", tu je i ovomesečni favorit, ovaj dzemper/duks koji je ogroman i premekan, tako da je omiljen iako vam daje +5kg hah, pokazaću vam ga verovatno u nekom narednom postu :)

Volela bih da mi napišete vaša iskustva o kosi, i mišljenje o svemu ovome. Pored toga, da li želite post o mojoj negi kose i tome kako je sada držim u normali?

Instagram: @smoothieglam14
E-mail:  alkjhjhgfdsatrewq@gmail.com
Facebook: Smoothie Glam
Ask.fm: Smoothieglam14


12 коментара:

  1. Mnogo mi se svideo post! A kosa ti je predivna! Sad ja malo da se žalim, moja kosa je užasno kovrdžava, ali to nisu one sitne, nego krupne kovrdže. Iskreno oduvek sam mrzela svoju kosu, pokušavala da je ispravim i sve te ludorije. Ali to nikada nije trajalo dugo, ako je ispeglam / isfeniram trajalo bi mi nekih 2-3 sata. I onda sam odlučila da počnem da negujem svoje lokne, sada su kao i obično guste i velike. A ja sam se u januaru ove godine ošišala na kratko. I iskreno nikada nisam napravila bolju odluku u svom životu. Sada imam i šiškice neke i tako. A tebi ja stvarno kosa predivna!

    yoursuperteen.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno!
      Moj savet ti je da se ne peglaš, jer ćeti vremenom izrastati potpuno nedefinisana i neukrotiva. Ostavi kratku frizuricu, mislim da tako najbolje izgleda, i da je sada sve supeer :)

      Избриши
  2. Vjerujem da smo sve mi cure prolazile kroz užasne faze kose tijekom djetinjstva haha Sada ću te ja malo utješit kad ti ispričam kakva je moja kosa bila.Do drugog razreda sam imala kratki bob,što i nije toliko strašno,ali moja kosa je užasno gusta tako da sam do 8-9 godina na glavi imala lavlju grivu,ne preuveličavam,nisi ti to vidjela. Onda sam isto prolazila kroz fazu šišaka koje su i bile dobre dok nisu počele rasti,onda sam ih nekako čudno razdijelila na pola i do 11-te godine mi je svaka polovica face bila pokrivena jednom polovicom kose.Strašno! I onda sam puštala kosu do ljeta ove godine i to također nije pametno jer je moja kosa u vrhovima užasno suha pa je izgledalo kao da nosim suhu slamu na glavi.Onda sam se napokon odlučila ošišati i sada mi je kosa vrlo solidna haha

    I da ja više ne duljim,još će mi komentar biti duži od tvog posta hahaha
    Odličaan post i imaš predivnuu kosu!! :)<3<3<3<3

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahah, mislim da nema deteta koje nije nosilo "tuta frizuru". Drago mi je da si našla ono šta ti odgovara, većina problema s kosom se rešava upravo šišanjem :)
      Hvalaa ti punooo, baš se obradujem kada vidim neki dug i iskren komentar! :*

      Избриши
  3. Ja kada sam bila mala imala sam jakojako čičkavu kosu, i nakon što se nije mogla počešljati skratila sam je totalno. I do tada je rasla i sada imam isti problem kao i ti. Kada je lijepo isfeniram i osušim prekrasna je a ovako se jako lokna i to mi jako smeta i jednostavno mi ne stoji. Ipak živim s takvom frizurom 😀


    IlvaMagicalWorld

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. "Ipak živim s takvom frizurom" rečenica mog života! Ne znam, šta predlažeš, šišamo se ili nastavljamo po starom? :D

      Избриши
  4. Odličan post, jako mi se sviđa,imam od malih nogu čičkavu kosu i mrzim ju hahah i kad se osisam do ramena izgledam napuhano pa ju pustam sto vise jer ce od teizine bit ravnija <3
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam)
    https://eniiway.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Čičkava kosaa (one sitne kovrdze) mi izgleda divno u svakoj veličini! Nemoj je mrzeti, sigurna sam da izgleda superr
      Hoćuu :*

      Избриши
  5. Joj, kosa ti je sada prelepa. Kad sam bila mala imala sam kratku kosu do ramena i bila je svetla i potpuno prava. Sada mi je smeđa i sa loknama i malo je duža nego pre jer se na svakih dva meseca šišam.

    https://lifeinmystyle311.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno! Jaoj, šišanje je jako bitnoo i dosta potpomaže kosi, ali ja se inače retko šišam (jednom je prošla 1,5 godina), mrzim se zbog toga..

      Избриши
  6. Sjajna ideja za post, jako orihinalno zaosta! Kosa ti je bogami bas uznapredovaka i super si ovo odradila! Sada je jako lepa, iako je leoa bila i ranije 💟novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...