субота, 12. новембар 2016.

Vikend Pričalica: Komentarišem profesore?

Okej, ovaj post je definitivno trebao da ide pre onog predhodnog - OVDE, ali, šta da se radi. Sigurna sam da svi imamo profesore i nastavnike koji su specifični i po nečemu se izdvajaju, a meni je svako potpuno drugačiji haha, ali, brzo se uklopiš..

Matematičarka: Iskreno se nadam da će nam sledeće godine doći neko drugi. Ova žena je u teškoj materijalnoj i porodičnoj situaciji, sve to stoji, ali, upisala sam matematički smer kako bih se bavila matematikom, a profesorka mi je ona. Evo ovako, na času radimo šta želimo, na testovima takodje. Što se predavanja tiče, nemam reči, naime, uvek nosi svesku sa sobom kako bi to prepisivala, jer ne zna da uradi zadatak. Možda i zna, ali ne zna da prenese svakako. Kada daje test, pogrešno prepiše i dobijemo zadatke bez rešenja, koje ipak moramo da rešimo, a kada je na času pitamo da nam nešto objasni, kaže da nismo slušali i upiše jedinicu onom ko je pitao...

Geografičarka: Nasuprot matematičarki, gegrafiju moramo perfektno da znamo. Ali ne postoje knjige, već samo ona, a hvatanje beleški nije dozvoljeno (tako da je snimam, pa posle prepišem). Sve mora da se zna od reči do reči kako ona kaže + objašnjenje svojim rečima, a ako samo reč pogrešited i odmah potom se ispravite, preti kako će upisati jedan. Da ne pominjem to koliko voli da nas spušta, što je nekada smešno, ali nekada stvarno uvredi.

Fizičar: Omiljeni profesor! Kao osoba je jako dobar čovek. Ima 65, a izgleda kao da mu je 30/40. Trenira košarku, razvaljuje fiziku, astronomiju i matematiku, jako cenjen umetnik, neverovatan poznavalac džeza itd. Na njegovim časovima mi je prezanimljivo iako je veoma strog.  Uvek se našali kako neko ne zna nešto, da ne kažem da nas ponizi, ali  na duhovit način, priča anegdote iz raznih sfera života, bez dlake na jeziku. Testovi moraju biti perfektno napisani. Teorija napamet svaka lekcija (na testu da svakoj grupi po 2,3 da napišemo), zadatci kompletno uradjeni, i plus objašnjenje lekcije. Prepisivanja nema, radimo test po 2,3 pa čak i 4 sata, ali ni muva se ne čuje, a ukoliko izostavimo jedan vektor, jednu mernu jedinicu, odmah 4. Možete zamisliti kakav je osećaj kada vam takva osoba kaže "Čestitam, tako to rade prirodnjaci".Definitivno jedan od najcenjenijih profesora, i možda jedini koji ne gleda vaše ime i prezime.

Hemija: Ovo je žena pred penzijom, rane šezdesete. Nekada je bila najlepša i najzodnija žena u gradu, pa i šire, a hemija joj je bukvalno u malom prstu. No, sada je to samo bleda slika. Sada non stop gleda u jednu tačku, ponekad zaspi na času, nekad nas pusti da odemo, lekcije objašnjava, ali bezvoljno i tako da nema šanse razumeti ih. Testovi su preteški, no, može se prepisati. Samo potpuno tačan test može dobiti pet. Ali ocenjuje po principu, prva tri testa koja su tačna dobijaju 5, a ostalima deli ocene 1,2,3,4 pa koja vas ubode. A to me izludjuje!

To su neki najspecifičniji profesori u mojoj školi. Pored njih, do prošle godine je tu bila i profesorka biologije, o kojoj bih roman mogla napisati, ali, na veliku žalost svih nas, nedavno je preminula.Ostali su manje više slični :)

3 коментара:

  1. Hahaha mislila sam da su samo u mojoj skoli profesori cudni.Bas ti je orginalan post.<3

    http://ildaslittlefashionplace.blogspot.ba/2016/11/my-drawings.html

    ОдговориИзбриши
  2. Jao, pa ti si hit! Obaj post me je bas zabavio, moram priznati :D
    Inace, imam i ja svakakve profesore, oni koji spustaju, onu kod kojih se ni muva ne sme cuti, oni koji sa devom kao sa drugarima i uvek se sale, oni koji... Bas vakakve imami hehe :D
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post kao i uvek!♥ Imam i ja iste ovakve nastavnike, sada znam da nisam jedina!♥
    http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...