субота, 26. новембар 2016.

Činjenice koje (ni)ste znali o Nikoli Tesli

Čuli ste za Nikolu Teslu, verovatno znate delove njegove biografije, možda i nešto detaljinije. Ali, da li ste ikada čitali zanimljivosti o životu ovog neponovljivog naučnika? Ako je odgovor ne, nastavite sa čitanjem..

1. 1901 godine predvideo je pametne telefone. U jednom od članaka koji su objavljeni u Njujork Tajmsu spominje se, izmedju ostalog, i pronalazak pametnih telefona koji su izmišljeni dosta kasnije.

2. Imao je strah od bisera. Zapravo, to je bila fobija. Nije mogao da gleda bisere i vraćao je kući sve koji su ih nosili. Takodje imao je fobiju od broja 3.

3. Umro je usamljeničkom smrću. Dva dana nakon smrti pronašla ga je spremačica hotela u kojem je boravio duži niz godina. U to doba bio je u dugovima jer "niko" nije verovao u istinitost njegovih projekata.


4. Govorio je tečno čak osam jezika. To su: engleski, srpski, češki, nemački, francuski, madjarski, italijanski i španski. Danas su retke osobe koje to mogu (ili ih nema uopšte?)

5. Imao je fotografsko pamćenje. Nije mnogo zapisivao već je sve imao u glavi..

6. Jako malo je spavao. Oko 2h dnevno, nekada ni toliko. Najviše vremena provodio je u laboratoriji radeći na pronalascima.


7. Imao je izoštrena čula. Mogao je čuti kucanje sata u drugoj prostoriji, grmljavinu udaljenu 880km, čak je i sletanje muve na sto za njega predstavljalo buku.

8. Rodjen je tokom oluje. U ponoć, kada se rodio, jako je sevnula munja iznad tog mesta, svi su ga nazivali "Dete tame" izuzev njegove majke koja je govorila da će biti "Dete svetlosti"

Nadam se da vam se ovakav tip posta dopada, ako želite nešto slično o drugim ličnostima, pišite mii :)

Instagram: @smoothieglam14
E-mail:  alkjhjhgfdsatrewq@gmail.com
Facebook: Smoothie Glam
Ask.fm: Smoothieglam14



8 коментара:

  1. Odličan post draga! Zapravo puno toga nisam znala o Nikoli Tesli i jako mi je drago da si napisala ovaj post, svaka čast na ideji *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post: This is my life

    ОдговориИзбриши
  2. Vrlo zanimljiv post, nadam se da ćeš pisati više njih na ovu temu! :D
    amna-tbhidc

    ОдговориИзбриши
  3. Wow..hvala na ovom postu. Citajuci ovaj post shvatila sam koliko generalno malo znamo o njemu.

    http://allipreferyoung.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Draga moja ovo je zaista, jako, koristan post. Dosta toga sam znala o Nikoli, ali ti si napisala nekoliko činjenica za koje nikad nisam ni čula. Sve pohvale za post. :*

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  5. Ovo mi se zaista mnogo svidja. Nikola Tesla je jedan od mojih omiljenih naucnika te sam i sama, cim sam videla naslov posta, "pojurila" da vidim ovan post. Svaka cas na ideji draga... ♡♡

    modernastreberka.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Nikola Tesla je bio jedan od naših najvećih pronalazača. Ove činjenice nisam znala, ali hvala što si ih podelila sa nama.

    LifeInMyStyle - Novi post

    ОдговориИзбриши
  7. Woow. Veoma interesantne činjenice, ali pobogu, kako je mogao da živi sa tako izoštrenim čulom sluha? Piši o još nekim ličnostima. :)

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Neke cinjenuce sam znala, neke ne, na neke su me podsetila, ali poenta je da je ovo jako originalan post i sjajno je sto si ga napisala, i malo skrenuka paznju na jednig veoma bitnig coveka :D
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...