уторак, 01. новембар 2016.

Novi blog?

Heej, mrzim da pišem uvode postova pa ću jednostavno preskočiti i preći na stvar.
Naime, otvorila sam anketu sa strane (GLASAJTE), pa da pojasnim o čemu je reč. U poslednje vreme jaako volim da čitam, gledam filmove, serije, videe o tome, postove itd. Želim da na blogu pišem o onome što me zanima i u čemu uživam, ali, kada bih ovde pisala o svemu tome, ne bi bilo mesta za postove druge vrste, a opet, volim i da razgovaram sa vama, pišem tagove, kačim fotopostove, rutine, haule i mnoge druge. Stoga sam razmišljala da otvorim novi blog gde ću pisati isključivo o prvo pomenutim temama, dok će direktan link na njega postojati ovde, i obrnuto. Naravno, trudila bih se da ne zapustim ovaj blog jer mi je jako drag, a trenutno imam baš puno inspiracije (lovim vreme kako bih pisala sve što mi je na umu).


Pre nego što se odlučim na takav korak želela sam da se posavetujem sa vama. Želim da znam da li me podržavate u ovoj odluci ili želite da samo nastavim da kucam ovde (ali manje postova te vrste jer ne može sve stati). Ukratko, zanima me vaše mišljenje i jedva čekam da ga čujem u komentarima i anketi. Da li biste vi postali njegov čitalac i podržali me, jer, nemam materijalne koristi od blogova niti bilo čega slično, sve je iz čiste ljubavi, a ipak, ako to niko neće da čita, čemu onda pisanje?

Ukoliko bih otvorila takvu vrstu bloga, to bi bilo na samom početku iduće godine, pa se tako i već pomenuta anketa završava neposredno pred istu.

Nestrpljivo čekam vaša mišljenjaa :)

9 коментара:

  1. Nadam se da, ako otvoriš drugi blog, da ćeš biti uspješna i u njemu. ♥♥♥

    IlvaMagicalWorld

    ОдговориИзбриши
  2. Ja bih te svakako podrzala, mada smatram iskreno da to mozes i ovde da radis. Iz nekog razloga ne mogu da odgovorim na tvoj komentar, ali pratim tvoj blog i zaista mi se svidja :)

    ОдговориИзбриши
  3. Ja isto volim filmove knjige i serije. AKo se odlučiš za novi blog rado ću ga posećivati!I ideja je super, ali budi i na ovom aktivna ;) Glasala sam u anketi :)

    ОдговориИзбриши
  4. Cao, mislim da bi sve trebala ovde da pises. Bar je moje misljenje takvo. Pozdrav.
    http://milanasweetlife.blogspot.rs/
    https://www.instagram.com/milana_mima/
    https://www.facebook.com/milanasweetlife/

    ОдговориИзбриши
  5. Sjajn poat. Ako mislis da mizez postignes sve na dva bloga, onda te apsolutno podrzavam. Imala bi moju podrsku kaoclana, a svakako bih citala postove na oba bloga ;))
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  6. Mislim da bi mogla i ovdje to pisati, no ukoliko se odlucis otvoriti novi,imas moju podrsku! :)

    beautyakworld.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  7. Zaista mislim da bi bilo super kada bi sve pisala na ovom blogu, no odluka je na tebi, svakako te beskrajno podržavam.:) <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  8. i cross my fingers for this new blog:) follow! now waiting for U:)

    ОдговориИзбриши
  9. Ako imas vremena za oba bloga,otvori.Uzivam u citanju tvojih postova,volela bih kad bi imala i drugi blog.Pogledaj moj blog ako zelis.<3 <3 <3
    http://anastasijakostic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...