петак, 21. октобар 2016.

Avon luck set

Heej, ii, ponovo nešto o avon proizvodima.. Nisam želela da pišem o ovomesečnom paketu, već sam izdvojila ovaj "set" avon luck proizvoda. Naime, reč je o body mistu, parfemu, i kremi za telo..


Miris je predivan. Ova krema za telo je jako kremasta, tačnije, iste je teksture kao i ostale avon kreme.

Što se parfema tiče, ima 50ml. PREDIVAN JE! Pakovanje mi se mnogo dopada, jaako je zanimljivo i mislim da će mi prosto biti žao da ga koristim. Miris ne umem da opišem, ali divan je, slatkast i osvežavajuć istovremeno hah.

Ne bih da dužim ovaj tekst, meni se set jako dopada, takodje, mislim da bi bio superr kao neki rodjendanski poklon, ili recimo, novogodišnji.. hmm haha, ali zaista, podseća me na Novu godinu..







3 коментара:

  1. super proizvodi
    http://littleobsessionsbyv.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. Sjajan post,slike su super,a parfem super izgleda!
    Pratim te,uzvrati
    jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Ovaj set je meni taako genijalan. :) Imaal sam parfem i zaista je divnog mirisa, jedino što je meni kod njega smetalo jeste to što je miris malo brže nestajao. :) <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...