субота, 22. октобар 2016.

Vikend Pričalica - Blog vs Youtube

Heej, želim vam pre svega prijatan vikend. Započnimo ga uz šolju čaja i diskusju na Vikend Pričalici..
Sigurno ste primetili brojne kampanje o tome kako su jutjuberi u centru pažnje, kako se blogeri ne cene, kako nemaju toliko dogadjaja itd itd. Stoga, izneću svoje mišljenje o svetu bloga, i svetu jutjuba. Očekujem vaše mišljenje takodje.

Podjimo od toga zašto sam otvorila profil na blogu, a ne na jutjubu. Pa, ja sam neko ko voli da  piše, da čita, ko voli da razgovara sa kreativnim ljudima, da se kuckamo medjusobno, upoznajemo, družimo online i možda iz neke takve komunikacije proizadju i prava, realna prijateljstva. Uz to, nisam želela da moja okolina zna za ovo. Da se ogradim, ne bojim se loših komentara, ne bojim se lošeg mišljenja, ne dotiče me previše. Ali,  ako bi svi oko mene saznali za blog bili bi u fazonu "Šta ti je to? Zašto trošiš vreme tamo? Zašto si napisala to i to? Šta imaš od toga?" i ne želim da odgovaram na takva pitanja. Nije mi potrebno da se dokazujem pred druugima, nije mi potrebno da budem popularna i da svi znaju za mene. Želim samo da uživam radeći ono što volim, shvatao to neko, ili ne. 


S druge strane, da sam otvorila youtube kanal, pre ili kasnije, neko bi već naišao na to. Što se toga tiče, moja jako dobra drugarica imaa kanal, snima videe, svi znaju za to i sve je okej. Ipak, kada god nije tu, dosta osoba sa kojima se druži je ogovaraju, naravno, uvek ima nas da objasnimo da to nije nikakvo zatupljivanje, ali neko ipak neće slušati. Dakle, meni je zanimljivo da gledam razne snimke, i sve slično, ali ne vidim sebe tu. Prvo, mislim da bih se prvih dana non stop smejala u kameru jer bi mi izgledalo čudno (mada uvek pričam sama sa sobom), zatim je tu i priča od malopre, gledali bi me i neki prijatelji, a to mi ne bi bilo prijatno. Ipak, ovde mogu da kažem nešto što ne zna niko od mojih prijatelja (NIKO). Zatim je tu uredjivanje videa, u tome bih uživala, ali ipak ne bih uvek imala živaca, ne bih ni mogla snimati redovno zbog vremena i tako dalje.


Da generalizujem, mislim da je jutjub definitivno popularniji, da je ljudima lakše da puste da im "nešto" prriča, nego da uzmu i pročitaju. Stoga, nema svrhe da se svadjamo izmedju sebe i slično. Svako bira ono što voli. Ukoliko želiš da pišeš i čitaš, tu je blog, ukoliko želiš da slušaš i pričaš, tu je jutjub. Niko nikoga ne tera i svako ima pravo da posveti svoje vreme čemu hoće.

Moja odluka je pala na blog. Zato što vidim sebe tu, što ne znači da ne volim jutjub i jutjubere, naprotiv, pratim i volim i njih. :)

9 коментара:

  1. Potpuno se slazem sa tobom! Imam samo jednu drugaricu, a kada bi napravila kanal na jutjubu tad bi se svi skupili oko mene. zato sam napravila blog jer vecina i ne zna sta je blog, nazalost.
    http://janasofija.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Da, potpsujem sve što si rekla. Iskreno, ja možda više volim YT, ali ne vidim sebe tu i jednostavno mnogo je teže, ali divim se ljudima koji su uspjeli. Zanimljiv post. Sretno u daljnjem pisanju.♥

    aminique.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post draga! I ja sam kao ti... nitko ne zna za moj blog i baš uživam u onome što radim *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post: This is my life

    ОдговориИзбриши
  4. Potpuno se slažem sa tobom! Još odavno sam započela post na tu temu i nikako da ga završim, jer je tema nekako jako diskutabilna. Upravo-svako treba da rad tj. čita, gleda..šta želi, voli i ono u čemu se najviše pronalazi :)

    Mojsvetmb.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Takoo je!!!
    <3 <3 <3 <3 Doće jednom i vreme blogera....Samo polakoo haha <3 <3 <3

    G I V E A W A Y Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
  6. Jaoooooj kako je ovo slatko,dopada mi se ovaj serijal 'Vikend pričalica' gde jednostavno sednem sa toplim čajem i čitam tvoje 'priče' tj. 'diskusije' ☺♥ U postpunosti se slažem sa tvojom odlukom i zaista si ovo dobro iznela tj. napisala.Ja sam svoj blog napravila iz dosade 2014. godine,a imala sam youtube 2013. i tad sam objavljivala neke bezvezne videe,ali ja sam jednostavno dete koje je previše vremena provodilo na internetu i samim tim mi je bilo toliko dosadno,tako da sam isključivo iz dosade otvorila blog i doveo me je dovde,blog mi je doneo razna prijateljstava,ispunjuje me i ima još dosta stvari koje mi se dopadaju,a što se jutjuba tiče,to mi je velika želja,ali to ću verovatno raditi za jedno 5-6 godina ako tad uopšte jutjuberi budu aktuelni i ako budem imala volje. ☺ I da,mrzim te ljude koji te podržavaju dok si sa njima,a čim kad odeš,budu oni negativni komentari.
    Odlićan post ♥

    Ellie ♥☺

    ОдговориИзбриши
  7. Post je odličan i definitivno se slažem sa svime što si rekla! Youtube jeste znatno popularniji od bloga ali isto tako treba mnogo vremena i truda da bi neko uspeo u tom području - prvenstveno zanimljive i originalne teme, dobra kamera kao i sva ostala oprema itd. Mada se ni blog mnogo ne razlikuje, opet sve zavisi od osobe do osobe i od toga gde određena osoba pronalazi sebe. ☺❤


    http://dontquitstayfitx.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  8. Super post.Slazem se sa tvojim misljenjem. I ja sam otvorila blog bas zarad toga da se druzim, upoznajem ljude i razmenim sa njima nekoliko komentara. Mada poznajem dosta ljudikoji jednostavno imaju manje vremena pa im je lakse da u nekoj zurbi prikljuce slusalice i da slusaju sta ima novo na jutjubu. S toga i ja dalje ostajem pri blogu a rado gledam sta ljudi postavljeju i na jutjub.
    Ukoliko imas vremena svrati i na moj blog kao i na sle.stranice i budi u toku sa mojim desavanjima. Aktinvija sam na instagramu ali potrudicu se i za blog.
    http://milanasweetlife.blogspot.rs/
    https://www.instagram.com/milana_mima/
    https://www.facebook.com/milanasweetlife/

    ОдговориИзбриши
  9. Ja sam ubijeđena da sam te pratila na početku mog bloga, ali zaista ne zanm šta se desilo da si nestala, no našla sam te :D i moram da priznam da sam jaako srećna zbog toga. Ovo je, definitivno, nešto najrealnije. Sve pohvale na temi i ideji za post. Što se tiče bolog-yt razumijemo se. I ja imam isti problem što znam da bih umrla od smijeha dok sjedim i gledam sama sebe u kameru, pričam, a znam da to, trenutno, niko ne sluša. Da se razumijemo, nemam ništa protiv yt, ali ja sam neozbiljna za kameru i uopšte scene kada moramo bit ozbiljni :D. Na početku sam pročitala onu poznatu rečenicu "Šta imaš od toga" to je nešto što me najviše izluđuje kod ljudi. Zar od svega, što radiš, moraš imati neku korist? Šta, onda, imaš od toga što živiš kada ćeš, na kraju, umrijet? To mi, nekako, dođe na isto. Kao da ne možemo radit nešto što volimo čisto iz ljubavi. Da li volimo nekoga zato što imamo korist od njega ili zato što tako osjećamo i želimo? Nikada nisam razumila ljude i, mislim da, neću :D.
    Uh, izvini za ovoliki komentar, ali nisam mogla da odolim :D

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...