уторак, 04. октобар 2016.

Recenzija - Avon matte ruževi



Uhh, ovo sam baš odavno planirala. Mnogi od vas su mi pisali da uradim recenziju ovih karmina, ali eto, tek sam sada ugrabila vremena,, Pre svega postoji 15 nijansi, ja imam četiri, ali, shvatićete već kakvi su..


Ovo su nijanse koje imam, svočeve ćete videti dole, tako da, nastavite sa čitanjem.
Nijanse bi mozda mogle biti malo veće tj. da imamo više izbora, no, svejedno mislim da svako moze naci barem jednu nijansu koja mu odgovara. Zapravo, ja imam još pet uzoraka, ali zaboravila sam da ih slikam hah. Uglavnom, od svih njih izdvojila bih samo najsvetliju nude nijansu koja u katalogu ne izgleda lepo, barem meni, ali uživo mi je predobra. 

Što se cena tiče, one variraju od brošure do brošure, uglavnom kreću se od 250-450 dinara, što nije preterano skupo.
Potpuno su mat (na poslednjoj fotografiji to se ne vidi u potpunosti), ali, veoma su kremasti i ne isušuju usne. To mi se baš svidja,
Što se mirisa tiče, tu dajem još jedan plus, imaju baš lep miris. Dugotrajni su i traju po nekoliko sati, uz jelo i piće, bez problema. A skidaju se veoma lako, uglavnom vlažnim maramicama..

Ovo je najnovija nijansa, koju nisam nanosila napolju, ali jedva čekam :) U pitanju je jarko crvena nijansa..

Ovo mi je sjajna nijansa zimi dok sam bleda, u ovom periodu, izgleda kao da sam nanela noze korektor na usne, ali ipak mi je nekako girly i simpatičan pa ga rado nosim


Definitivno najiznošeniji karmin od ovih! gotovo cele zime sam ga koristila kad god bih išla u večernju šetnju, jaako mi se dopada, i nakon što sam ga iznosala, sve drugarice su ga kupile

Ovo je jedna nude nijansa, koju nekada koristim i za školu. Zapravo, ako ste svetlog tena, možda je bolje da uzmete neku od dve svetlije nude nijanse, jer mi je ovaj zimi jaako taman (za dnevnu varijantu). Slomila sam ga pri prvom nanošenju (aplauz), ali ipak to ga nije sprečilo da se nađe u definitivim favoritima :)


6 коментара:

  1. Imam prvi, drugi i zadnji... i ja sam takoder slomilaa zadnji hahah odlican post i proizvodi

    Maggie's Blog

    ОдговориИзбриши
  2. Odlicna recenzija draga! ❤ Sve nijanse deluju tako prelepo. *-* Fotkice su sjajne. ❤

    eslyisworldview.blogsport.com - ukoliko zelis poseti moj blog !

    ОдговориИзбриши
  3. Vau, kako dvne boje :) Berry balst deluje tako divno!<33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  4. Karmini mi se bas dopadaju!Ova zadnja nijansa mi izgleda veoma lepo!Sjajna recenzija!
    Novi post-->jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Jao, svaki je prelep na svoj nacin. Ja iskreni vuse volim tevne karmibe jer su nekaki laksi za nanosenje, mada imam i jedan u stiku i zaista je odlican. :D
    Super post, odlicne fptografije i sama recenzija :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  6. Avonovi karmini su mi vrh vrhova kao i ostali proizvodi, nijanse su ti odličan i izbor i također mislim da svako može naći nijansu za sebe :))
    http://prvipostadress.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...