среда, 24. јун 2015.

Pakovanje za moore

25. jun, ostalo je više od mesec dana do mog putovanja na more, a ja sam već uzbuđena! Ovo mi je četvrta godina da idem u isti apartman, na isto mesto, ali nekako, uvek je drugačije, baš volim more, to me jako opušta. Sezona je uveliko otpočela, pa sam mislila da ovaj post objavim već danas, jer će mnogi od vas ubrzo da idu.

Eh sad, ukoliko neko od vas ne može da ode, nemojte da žalite, savršeno leto može da se doživi i kod kuće,  a upravo vi ste ti koji ga mogu učiniti savršenim, a, i većim od toga! O tome ću pisati u odvojenom postu. Ali, ako ima vas koji se dvoumite (roditelji idu, vi ne želite zbog društva, dečka, dosade, ili bilo čega drugog) obavezno idite! To je nekoliko dana na divnom mestu, odvojićete se od svih nepotrebnih ljudi i posvetiti se samo sebi, i svojim najbližim. Letovanje sa roditeljima nije dosadno osim ako ga vi ne učinite takvim, a uostalom, dečko ili društvo nigde neće nestati, a svakako, ako zaista vrede, ne bi vas sprečavali da odete, i, iako možda mislite da nećete izdržati bez njih, varate se. Nedostajaće vam, to stoji, ali ne ostajete tamo zauvek i nema potrebe za brigom, tako da, ako su ovo razlozi zbog kojih nećete da idete, mislim da ipak trebate razmisliti još jednom!
Za one koji idu sa društvom, odličan provod je zagarantovan, čak i ako se ne trudite.E sada, da ja ipak pređem na pravu temu, a to je: Kako da se spakujete za more, i šta da ponesete?


Pre svega, napravite listu stvari koje želite poneti, a sve to podelite u nekoliko celina: odeća, obuća, kozmetika, šminka, ostalo. Kada ste napravili tu, takoreći tabelu, počnite sa popunjavanjem. A to bi trebalo da izgleda ovako:
Odeća: Dodajte nekoliko omiljenih majica, neke u veselim, letnjim bojama, naravno i neke bele, jer kada pocrnite, one su najlepše. Pored tih omiljenih, napišite i neke koje ćete nositi po stanu, a onda su tu i šorcevi koji su obavezni. Neka se tu nađe i nekoliko pamučnih koje ćete nositi po stanu, do plaže itd. Ponesite i neku haljinicu i suknjicu (jednu, ili više), neku košulju koju možete zavezati oko struka, ili obući kada zahladni, možda neke helanke, farmerke ili duksericu, to je već stvar vašeg izbora. Naravno, donji veš i čarape (ukoliko nosite patike ili starke) se podrazumevaju. Ukoliko imate, dodajte tu i neki šešir, svakako neće biti na odmet. I naravno, ono osnovno i najvažnije Kupaći kostimi, jedan, dva, pet, sve je do vas. Ja nosim tri, ali uglavnom koristim samo jedan.


Obuća: Iz nekog razloga ja uvek ponesem dosta obuće, a na kraju nosim samo nekoliko pari. Neka se tu nađu japanke(ili papuče, ako više volite), neke sandale, baletanke, starke... Sami se odlučite, one gumene sandale su jako zanimljive, ima prelepih modela, a mogu se nositi i u šetnju, i po plaži, takođe, ima i gumenih baletanki koje su veoma slatke.
Kozmetika: Ovde ću navesti svašta, uključujući i nakit. Kreme za sunčanje su obavezne, za početak uzmite neki jači faktor kako bi vas zaštitio dok ne poprimite prvu boju, a kasnije možete koristiti i manje. Pasta i četkica za zube. Nekoliko labela, ali pazite, većina labela u stiku (među njima je i BabyLips) se tope na suncu, pa ih držite u sobi i to na nekom što hladnijem mestu. Ukoliko koristite neke od proizvoda za lice, dodajte i to. Ponesite neke parfeme i dezodorans. Šampon i mirišljavu kupku, ili gel za tuširanje, mleko za telo, četku za češljanje. Neka se tu nađe i kokosovo ulje, koje je jako dobro da se nanosi na krajeve kose dok ste na suncu, jer sprečava veća oštećenja kose. Sada sam verovatno zaboravila nešto od random stvari, ali toga ćete se setiti. Što se nakita tiče, to zavisi od vas, ja ne nosim puno, ali tu se može naći po neki mali prsten, neka lepa narukvica, ili one velike ogrlice, kao i neke sitne, neke mindjušice, sve zavisi od vašeg ukusa. Moja kolekcija lakova trenutno sadrži 40 njih, jer sam juče bacila sve prazne lakove, one čije boje mi se ne sviđaju, i one koji su slabi, pa brzo spadaju itd, i bilo ih je preko 20, što me baš iznenadilo. Tako da, obavezno ponesite neke lakove, kod mene to obično bude beli (must have), i neke drečave boje, pa ih tako obično svake večeri promenim, iako se nisu pomerili, ne znam zašto, ali eto. I da, neka se na spisku nađu i naočare za sunce, koliko god pari želite (ne preterujte) i kakve god da vam se sviđaju.


Šminka: Na moru vam ona zaisa nije potrebna, Pre svega, najveći deo dana provešćete na bazenu ili plaži, gde vam ona ne treba, a uveče, kada izlazite, ne morate preterivati. Neka to bude neka maskara, ajlajner, sjaj za usne ili karmin, senka, puder vam ne bih preporučila, tj. mislim da je sve ispod 15godina rano za pudere, iako se niko ne slaže, ali okej, kako vi želite. Ja volim da imam dosta karmina i sjajeva, pa eto, sve zavisi od toga koliko se inače šminkate.


Ostalo: Ovde spadaju sve ostale sitnice. Telefon, novac, papirne maramice, vlažne maramice, punjač, slušalice, neka knjiga, sveska, hemijska, pasoši, peškiri (za sunčanje i oni za lice), stvarčice na naduvavanje (jastuci, čamac, dušek), naočare za vodu, trakice za kosu, neka šnalica, torbica, suncobran(mada će to poneti vaši roditelji verovatno)...


Uglavnom, to je to, možda vam se čini da ima mnogo, ali kada se bolje pogleda, nema. Kada ste sve ovo stavili na papir, bićete sigurni da ništa ne možete zaboraviti, kada dođe dan za pakovanje, samo proverite, i alohaa. Naravno, unapred odaberite šta ćete nositi u putu, a neke stvarčice poput telefona i slušalica stavite u torbicu koja će biti pored vas dok putujete. Kako biste u koferu uštedeli mesto, peškire stavite na dno, a ostale stvarčice  urolajte, ponesite neki ranac (čak može i školski) pa u njega stavite svu obuću, a u pregrade kofera stavite donji veš, čarape i kupaće kostime.


Nadam se da se nećete smoriti čitajući, i da će vam ovaj post biti od koristi. Što se tiče fotografija, posvetila sam se tekstu, i nadam se da nećete zameriti što nisu baš najbolje. Da li idete ove godine na more? Gde idete (ide li neko u Čanj, u Crnu Goru?), jel mislite da sam nešto izostavila u ovom tekstu? Kako vam se sviđa post? I za kraj, Lepo se provedite!! <3 <3



9 коментара:

  1. Post je odlican, i od koristi. Ja idem na more tek oko 3. Avgusta, ali post vredi. Usput, lepo se provedi na moru. ♥

    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja idem na more 30. Jula, ali ova tema mi se baš sad pisala hahaha, hvala, i ti se takodje lepo provedi ❤

      Избриши
  2. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  3. Post je super,i od koristi je.Ja ne znam da li cu ici na more ove godine,a tebi zelim srecan put <3!
    perfecthigh136.blogspot.com
    Ps:Izvini zbog uklonjenog komentara zaboravila sam nesto da napisemm :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, napisaću jedan post i za one koji neće nigde putovati, hvala :)

      Избриши
  4. Post je odlican, mada ja ove godine ne idem na more, ali to ne znaci da mi leto nece biti savrseno, tebi zelim srecan put!
    geeklychiconmyway.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, naravno, kao što sasm već rekla, biće post i za vas, leto možže biti savršeno i kod kuće :)

      Избриши
  5. Ja takodje putujem za mesec dana, do duse ne na more (jer zivim na moru) nego na planinu da odmorim dusu :) Svakako cu se pridrzavati ovih saveta za pakovanje :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...