недеља, 28. јун 2015.

Relaxation with Bojana - Popunjavanje liste želja, lazy week

Hej, ovo sam videla na nekim blogovima, naravno, naziv sam sama smislila. Ovo je takozvano "Opuštanje sa mnom". Pisaću ovakve postove svake druge subote (ukoliko ne stignem u subotu, onda u nedelju), to će biti nešto kao my week, pisaću neke bitnije događaje koji su mi se dogodili, komentarisati neke novosti iz sveta poznatih, pisati obaveštenja itd. Od vas očekujem da u komentarima pišete isto to, tj. da se nadovezujete na moju priču, da to budu kao neki večernji razgovori. Ako biste želeli nešto da promenimo, dodamo, ili oduzmemo, napišite mi to u komentar ovog posta. Ukoliko vam se ideja ne svidi, neću nastaviti sa pisanjem ovih postova, kako vi odlučite :) A evo, ovo će  biti uvodni post u sve to, da pogledate kako bi to izgledalo, i procenite da li vam se dopada, ili ne :)


U utorak sam išla na dodelu nagrada povodom kraja školske godine. Opština grada, poklanjala je novac i knjige učenicima koji su bili vukovci i koji su ostvarili zapažene rezlutate na takmičenjima. Bilo je baš dosta dece, posle toga smo malo prošetali zajedno, pričali kako ćemo provesti raspust a potom se vratili kućama.
Preko sedmice je lila kiša svakoga dana, nisam mogla da izađem iz kuće na duži period, pa sam vreme provodila gledajući videe, filmove, praveći neke letnje kombinacije, prelistavajući stare časopise i gledajući serije. Moja definitivno omiljena serija jeste "Pretty little liars" koja me oduševljava iz epizode u epizodu. Pri kraju sam druge epizode, ii ovo mi bukvalno predstavlja zarazu, da ne može proći dan bez bar jedne epizode (na kraju ispadne da pogledam najmanje četiri). Tako da, preporučujem da pogledate,
U petak smo popunjavali listu želja, prva želja mi je Gimnazija,prirodno-matematički smer, ostale želje sam napisala samo reda radi, jer imam 96,75bodova pa sam gotovo sigurna da upadam u gimnaziju. U poslednje vreme slušam kako je matematička gimnazija jako teška, da je duplo teža od jezičke, a ni ona nije baš lagana. Iskreno, u avgustu će mi postovi srednjoškolki jako trebati jer ne znam kako ću se snaći tamo...
Juče i danas sam bila na selu, mada je i gore padala kiša pa nisam mogla ništa specijalno da radim.


Umalo da zaboravim, juče je bila mesečnica bloga, prezadovoljna sam kako on napreduje, da li se vama dopada? :)
Kao što vidite, ova nedelja nije bila baš specijalna, ali je itekako bila relaxation nedelja, sa obzirom na to da sam imala vremena za izležavanje i opuštanje. Slike ne mogu da ubacim jer mi se USB pokvario, ali sledeći ovakav post će ih imati, sigurno. Sledeći post ovog tipa, takođe će imati i naslovnicu, koja će biti urađena specijalno za ovu rubriku, ako je mogu tako nazvati. Ćao!



7 коментара:

  1. Želim ti da upadneš u tu školu. Ja obožavam matematiku, ali nekako ne znam. Želim da upišem neku stručnu školu tako da mi je gimnazija sa prirodno matematičkim smerom na trećem ili četvrtom mestu. Iskreno mislim da jeste teška. Ne želim toliko da se mučim, jer ću ovako bar imati neko zvanje, naravno ići ću i na fakultet koji će verovatno imati dosta veze sa matematikom. I ja sam čula od drugih da je lakši jezički, ali iskreno ne znaš dok ne probaš. Od skoro gledam PLL, super serija. Jedna mi je od omiljenih, ali radije odgledam Teen Wolf zbog jednog glumca. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja nisam orjentisana prema nekom zanimanju i ne znam čime bih volela da se bavim, pa sam se zato opredelila za gimnaziju. Znam da će biti teško i da ću mnogo učiti, ali ne znam, daću sve od sebe. Teen wolf nisam gledala, ali možda nekada pogledam. :)

      Избриши
  2. PLL je zasigurno najbolja serija koju sam ikada pogledala, takodje i moja omiljena. Ovih kisnih dana samo sam citala, gledala filmove i serije. Zelim ti da upadnes u koju god skolu zelis. Super post, uzivala sam citajuci ga. Radujem se sledecem. ♥

    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Slazem se sa Ninom, takodje i meni je omiljena PLL serija, Zaista je vrh. Zelim ti da prodjes dalje tj, da budes u skoli u kojoj i zelis. I post je predobar. ♥

    #Novi post kod mene, ocekivanja vs realnost

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман09. јул 2015. 14:32

    postovi su ti prelepi i mnogo mi se svidjaju ideje i jednom recju sve sto si napisala ;D
    <3333333333333333333333

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...