четвртак, 11. јун 2015.

Summer Plans

Kao što znate moja školska godina je odavno završena. Nekima se raspust bližii (sutraa), a nekima tek sledeće sedmice. Ovo je treći "Summer" post (u postu "Summer Comming" možete pročitati detaljnije o tome). Primetila sam da je jedna blogerka već napisala ovu temu, tj. planove za leto. Malo sam zakasnila sa pisanjem, i to sam učinila tek pre dva dana. Ovde ću napisatii nekoliko svojih planova, tj. stvrai koje želim da uradim ovog leta. Iskreno imam previše planova, ali izdvojila sam samo neke.


1. Otputovati na more
Ove godine, jako sam želela da idem sa razredom na more. Po našim planovima u tom terminu trebala je da ide čitava naša generacija, tj. ne čitava već samo ta neka naša ekipa tj. osobe koje smatram najboljim prijateljima i koje mogu zvati u 3h ujutru i biće tu za mene. Nije da pričamo o nekim lažnim prijateljstvima, imam jako mnogo prijatelja, ali nekih 50ak nas je nerazdvojno da bukvalno svugde idemo i da su se od svih jednino oni pokazali kao neki sa kojima mogu da funkcionišem. Međutim, prvo, ja nemam pasoš a njegovo vađenje trajalo bi jako dugo i ne bih sve stigla, a roditelji mi ne dozvoljavaju već žele da idem sa njima na drugo mesto ali da povremeno odlazim kod njih da zajedno šetamo ili budemo na plaži (mada, ja to ne planiram da izvodim, ne mogu sad da pišem zašto, neki od vas će razumeti). Tako da, idem sa njima na more iako sam se nadala nezaboravnom letovanju sa društvom, ali to me neće sprečiti da se super provedem.
Ps. da ne bih dužila u delu sa društvom, ako želite post o tome, napisaću odvojeno.

2.Upoznati bar tri nova prijatelja
Sa obzirom da idem na more sa porodicom, ne planiram da u vreme kada je njima dosadno sedim negde i dosađujem se, već ću pokušati da upoznam nove prijatelje, minimum sam stavila broj tri. Takođe, u septembru upisujem srednju školu, i postoji mnogo dece koju ne poznajem, a pokušaće da upadnu u istu školu kao i ja. Hoću da upoznam što više novih prijatelja iz mog grada, u zadnjih mesec dana sam upoznala jako dosta dece i baš smo se lepo združili, tako da mislim da ću se lepo uklopiti u novu školu. Minimalu sam stavila na troje jer želim da tu bude bar troje koje ću moći nazvati "prijateljem", a ne samo ćao za ćao :)

3.Ubrati 20+ gajbi malina
haha, možda deluje glupo, ali ovo sam takođe stavila na listu. Ići ću na selo ovog leta, a gore imaju maline. Ne mnogo, ali planiram da svee sama oberem. One su zasađene malo dalje od kuće, na mestu gde je jako mirno i tiho, gde me niko ne čuje. Najviše pocrnim dok berem maline, i to obično bude najbolja nijansa, ne znam iz kog razloga. A kako mi ne bi bilo dosadno, Poneću one velike slušalice kako bih slušala muziku i glupirala se.. Uz to, za svaku ubranu gajbu dobiću novac koji će mi svakako dobro doći, a moćiću i da se zasladim ovim voćem :)

4.Napisati 30+ postova na blogu
Iskreno, nisam sigurna da ću u ovome uspeti. Dosta dana ću biti otsutna, a želim da postovi budu kvalitetni, pokušaću da postignem ovaj cilj, ali ne ljutite se ukoliko ne uspem :)

5.Pročitati 5+ knjiga
Ovaj broj je jako mali. Kada sam pisala, u kući nisam imala bukvalno ni jednu nepročitanu knjigu. Danas sam dobila neke povodom vukove diplome, i planirala sam da naručim neke preko interneta. Biblioteka ne radi leti, a moje drugarice ne čitaju isto što i ja, pa ne želim da čitam nešto što će me razočarati. Ova cifra je skroz okej za sad, ali, nadam se da ću je premašiti. :)

6.Sakupiti 20+ čitalaca na blogu
Ovo sam napisala kad je na blogu bilo 5 čitalaca, danas ih ima 12 i ja sam preprepresrećna, nadam se da ćemo dogurati do 20 ovog leta. :*

7.Napraviti veliko spremanje sobe
Generalno, u toku letnjeg raspusta mi nikada nije dosadno da sređujem sobu i to često radim. Ali sada bih želela da napravim veeliko spremanje, da premestim neke stvari, izbacim sve nepotrebno i konačno raspremim komodu sa knjigama. Kada nju raspremim zvanično sam slobodna i osećam se divno, trenutno ni to ne mogu jer spremanje za prijemni idalje traje.

8.Praviti DIY
Volim da pratim blogove i redovno gledam nove DIY koje neko izbacuje, sigurno ću ovog leta i ja napraviti neki jer nisam odavno, dok sam npr. prošlog leta sve vreme nešto pravila, pisala, crtala..

9.Odraditi neki workout chellenge
Baš sam lenja po ovom pitanju, nije mi teško da idem na treninge, da radim vežbe kući, ali isključivo ono što tada osećam, a kada imam nešto napisano šta i kad, nemam motivaciju, uradim dan, dva i dosadi mi. Ovog leta želim da budem istrajna i da uradim bar jedan čelindž.


Ovo su bili moji planovi, tačnije deo njih, nadam se da ćete i vi uraditi nešto od ovoga. U komentare mi pišite vaše planove, možda ja, ili neko ko prati moj blog, dobijem nove ideje za leto.

Za kraj, želim da vam zahvalim na 1000+ pregleda i 12 čitaalaca za manje od mesec dana!! LY <3 <3 <3 <3

4 коментара:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...