недеља, 21. јун 2015.

Summer TAG

Još uvek se nalazim u kreativnoj blokadi, kada ne znam šta da pišem, osim tagova. U komentar mi predložite neke postove koje biste želeli da čitate. Što se ovog taga tiče, pročitala sam ga na postu All for you, i, pošto mi se dopao, odlučila sam da ga napišem :) Krenimo..


1. Omiljeni ljetnji bronzer?
-  Nikada ne koristim bronzer :)

2. Opuštaš se na ležaljci, na tropskom ostrvu. Šta pijuckaš? (Omiljeno piće)
-  U letnjem periodu, pored vode naravno, volim da pijem cedevitu, neki osvežavajući sok od sveže ceđenog voća, ili limunadu :)

3. Omiljeni ljetnji proizvod za usne?
-  Svakog leta koristim druge sjajeve, labela i karmine. Ali, moji favoriti za ovo leto su Aura mat karmin (videli ste ga u prošlom postu) i Baby Lips narandžasti i ljubičasti. :)



4. Bazen ili plaža?
-  Oboje jako volim, mada, možda malo više plaža. Volim kada gledam kako se more stapa sa nebom haha :)

5. Sunčanje ili lažni ten?
-  Sunčanje. Imam taman ten i prvi dan kada izadjem na sunce pocrnim, po meni, to izgleda mnogo lepše od lažnog tena.

6. Omiljeni ljetnji lak za nokte?
-  Beli mi je baš omiljeni, i u letnjem periodu retko nosim neki drugi, ali pored njega, volim bledo zeleni lak, koji je u jednu ruku i drečav, kao i pink drečavi lak.

7. Imaš li ljetnju tradiciju?
-  Ne baš haha :D

8. Omiljena BBQ hrana? (BBQ = roštilj)
- Ćevapi, definitivno!

9. Omiljeni ljetnji mirisi?
-  Volim miris mora, kada uveče šetam pokraj plaže, talasi zapljuskuju obalu, i svuda se širi onaj tropski miris, pored njega, volim miris parfema Little Black Dress koji me iz nekog razloga baš podseća na leto :)

10. Imaš li planove za ljeto? Nemaš? Opiši svoj ljetnji odmor iz snova?
- Imam dosta planova, deo njih ste mogli da pročitate u postu Summer Plans, Moj letnji odmor iz snova sadrži više delova, volela bih da proputujem neke zemlje, upoznam nove kulture, šetam sa prijateljima uveče, a preko dana da budemo na bazenima. Ne znam za vas, ali meni je leti sve lepše, uživam čak i dok sedim kući i gledam TV, u ovom periodu godine ništa mi nije teško, i volela bih da ovo bude najbolje leto do sada!

To je to za ovaj post, nikoga neću nominovati, neka ga urade svi oni kojima se dopadne. Nadam se da vam nije bilo dosadno da čitate, do sledećeg posta, ćaoo :*


18 коментара:

  1. Zanimljiv tag, odlicni odgovori. Ni ja ne koristim bronzere. ♥

    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Супер пост, добро ти иду тагови! ☺♥

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post!Svi hvale Aurine Mat karmine morat cu da probam

    Funnyandrabbits.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, stvarno su odlični, nećeš se pokajati ako kupiš jedan. :)

      Избриши
  4. Администратор блога је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  5. Čitajući blogove, naletela sam na tvoj! Moram ti reći da mi se blog baš dopada kao i ovaj post, i postala sam tvoj čitalac, i sama ću uraditi ovaj tag♥
    - maketheworldbetter9.blogspot.com - poseti moj blog :-)

    ОдговориИзбриши
  6. Zanimljiv tag ♥ Možda ga i napišem xD

    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. super jee, pogledaj moj blog http://martinaantolovic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Super post! :)) Posetite http://tylizzle.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...