среда, 17. јун 2015.

Bed Time TAG

 Hej, evo me opet na blogu posle skoro nedelju dana. Bila sam u nekim obavezama, spremala prijemni, išla na pripreme itd. Sve u svemu, zadovoljna sam kako sam uradila, imaću oko 97 bodova, po preliminarnim rezultatima, nije ništa spektakularno, ali dovoljno je da upadnem u željenu školu tako da sam zadovoljna.  Bila sam bez nekih ideja za post jer vam spremam veliko iznenađenje povodom mesečnice bloga (27.06.) pa nemam neku inspiraciju za pisanje do tada. Da krenemo... :)




1)Koju pidzamu najcesce nosis?
Zavisi od vremena i mog raspoloženja, imam samo jednu pidzamu u kojoj retko spavam, ugl volim da nosim samo donji deo, a gore obučem atletsku majicu, ili obučem neki debeli gornji deo pidzame a dole pamučni šorc haha :)

2)Koju knjigu trenutno citas pred spavanje?
Ne volim da čitam pred spavanje, to više obavljam preko dana, moram priznati da sam se olenjila i da sam u zadnje vreme čitala samo ono što moram, trenutno nemam ni jednu knjigu, tj. sve sam pročitala ali težim ka tome da što pre kupim neku zanimljivu.


3)Sta se trenutno nalazi na tvom nocnom stocicu?
Često menjam sve što se na njemu nalazi, ali trenutno, tu su srebrna narukvica koju sam skinula predhodno veče, bejbi lips i slušalice.

4)Miris koji me uspavljuje?
Nemam poseban miris da me uspava, zapravo, ne volim kada nešto miriše oko mene dok spavam jer me svaki miris podseti na neki dogadjaj i onda ja razmišljam o njemu pa ne mogu da zaspim.. :)

5)Kada obicno ides na spavanje i kad ustajes ?
Sve zavisi od toga šta sam radila preko dana. Za vreme škole ustajem u 7:10, ležem oko 22h, a telefon, knjige i sve ostalo što sam ponela sa sobom ostavim oko 23:30-00h. Dok kad sam na raspustu volim da se izležavam pa to traje od 10h-12h zavisi kada me neko probudi, a često i duže, a zaspim ili u 22h (kada sam mrtva umorna i nije mi ni do čega) ili u 01h kada mi je dosadno da spavam.. :)

6)Top 3 proizvoda koja koristim pred spavanje?

Nemam određene proizvode, tačnije ništa ne koristim posle moje noćne rutine, jer ukoliko stavim labelo, iz nekog razloga me guši dok spavam i ne mogu da se opustim dok ga ne skinem, a ako stavim onu masku za spavanje imam osećaj da će me udaviti tako da ništa ne koristim.

7)Kako najcesce spavas?
Uvek različito, tokom noći promenim sve poze spavanja, od toga da spavam na ledjima ili stomaku, do toga da se okrenem na skroz suprotnu stranu kada mi noge dodju kod jastuka iako ne znam kako.


8)Imas li neke cudne navike pred spavanje?
Pa i nemam, ali recimo ne mogu da zaspim ako je računar upaljen, to mi iritira uši, zimi ne mogu da zaspim ako mi sijaju one novogodišnje lampice, ukoliko je modem za internet uključen, takodje ne mogu da zaspim jer mi smeta to svetlo, smeta mi i ulično osvetljenje pa su mi roletne uvek zatvorene, ali zato preko dana mogu da zaspim i u prostoriji punoj ljudi koji pričaju čak i ako ima dosta svetlosti. A da, ne mogu da zaspim ako je telefon pored mene, moram da ga odnesem u drugu prostoriju.. haha :)



To je to, neću nominovati nikoga, neka ga uradi ko god želi, ja volim da čitam ovakve postove. Čitajte i komentarišite, i napišite mi da li želite još tagova? :)

SmoothieGlam

8 коментара:

  1. Nisam cula za ovaj tag, ali veoma je zanimljiv, kaoi tvoji odgovori. ♥

    Pogledaj novi post ako zelis. :)
    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Post je zanimljiv, jako. Malo me je zbunilo to što ide prvo 4., pa 5., pa opet 4., no to uopšte nije bitno. Ja takođe ne mogu da spavam uz uključen kompjuter, tačno se oseća prijatnost u ušima kada se izgasi, odnosno taj prelazak iz zujanja u mirno.

    mylifeasmilaxoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja ovo uopšte nisam primetila hahaha, odmah ću to ispraviti, hvala što si me ispravila. :)

      Избриши
  3. Odličan post!!
    Na mom blogu imaš još jedan tag, napisala sam da može da ga uradi ko hoće, pa ako želiš, možeš da ga uradiš!! :)

    Novi post > milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Jako mi se dopada ovaj TAG, i mislim da cu ga uraditi.<3

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...