недеља, 07. јун 2015.

My Day :)

Neki od vas su želeli da opišem svoj dan u vidu posta, nešto kao vlog na jutjubu. Ovi dani su mi jako zanimljivi, ima mnogo radnje i doživljaja. Iako se ovo ne uklapa u post koji sam danas planirala, opisaću. :)



Jutros me probudilo sunce oko 9h. Spavala sam na selu, kod dede i babe. Soba je mala i prozračna, a kako sam sinoć zaboravila da navučem zavese (preko puta francuskog kreveta nalazi se prozor skoro preko celog zida sa kog je divan pogled, a ja obožavam da posmatram pred spavanje) rano jutros sunce me razbudilo. Pogledala sam telefon, opalila par selfija, odgovorila na poruke, itd, a potom sišla u prizemlje. Doručak je već mirisao, obožavam da doručkujem bakinu kuhinju jer uvek ima mnoogo hrane po svačijem ukusu. Kao i obično, neke komšije su navratile, pa sam se pozdravila sa njima i sela da doručkujem.Moram priznati da nisam imala nekog apetita i da sam pojela jako malo. Potom sam otišla u kupatilo i obavila jutarnju rutinu (kada sam kući prvo nju obavim pa onda doručkujem, ali na selu radim obrnuto).


Sat je već otkucao 11:15h i znala sam da moram da se spremim. Danas je mojoj najboljoj drugarici rođendan, slavi ga tek večeras, ali moram joj pripremiti poklon. Tata me odvezao na stanicu, da sačekam autobus. Oni su ostali, a ja sama otišla kući. Naravno, ja ne bih bila ja kad nešto ne bih zaboravila, a ovaj put zaboravila sam ništa drugo do ključa od kuće! Ne znam kako sam to uspela ali eto, sreća, tata je to na vreme primetio pa mi ga je dodao u poslednjem trenutku. Unutra nije bilo mesta, pa sam do prve stanice (nekih 10ak minuta) stajala. Kada smo se zaustavili, polovina putnika je napustilo vozilo pa sam sela. Za to vreme dopisivala sam se sa drugaricama i razmišljala o jednoj osobi. <3


Kući sam stigla oko 12:30h. Istuširala sam se, presvukla i pronašla flešku na koju sam ubacila neke slike sa drugaricom kojoj je rođendan. Potom sam nazvala drugu drugaricu i dogovorila se kada ćemo otići da uradimo te slike. Našla sam kombinaciju, uzela pare i otišla. Prvo smo otišle u foto studio  i ostavili slike (bilo me jako sramota da onom čoveku ostavim slike da nam ih uradi jer to nisu lepe slike nego neke ludee sa debilnim facama i na raznim mestima), a potom otišle u Kinesku radnju da kupimo kutiju za njih. Uzeli smo veliku kutiju u obliku srceta, na kojoj se nalaze 3 mala srceta koja simbolizuju nas tri, potom njeni inicijali i piše "4ever" naime, ona je u jednog dečka zaljubljena 4 godine i 4 meseca, a nije sa njim, njeni inicijali mogu se smatrati i prvim slovima njenog i njegovog imena, rodjena je 4.juna u 4h (slavila je rodjendan kasnije), napunila je 15, a kada se od druge cifre oduzme prva dobije se 4. ahhahah


Kad smo i sa tim završile, otišle smo u jedan butik i kupili joj košulju i suknjicu, kao poklon. Jako simpatično deluje i super joj stoji. Pošto je napolju bilo pakleno vruće, sele smo u jedan kafić (uzrasti su tu pomešani, služe najbolje šejkove i voćne specijalitete u gradu, imaju ekstra muziku i ambijent pa volimo da sednemo tamo). Pojele smo po 6 kugli sladoleda od svih ukusa, pričali sa tom drugaricom i komentarisali nešto/nekog. Zadržale smo se tu oko 45minuta a potom nas je njen tata odvezao do kuće.
Kući sam pisala stihove na pozadini onih slika, usisavala, spremala ručak za sebe i probavala neku garderobu. Potpuno sam sportski tip i nisam ljubitelj haljinica i suknjica, ali u zadnjih nedelju dana kupila sam 2 suknje i 3 haljine, a do tada bukvalno ni jednu nisam imala. Svima se dopalo kako mi stoje, a i meni samoj, ne osećam se slobodno, ali navikla sam se malo, i mislim da ću ih nositi u nekim posebnim prilikama. Ovaj put sam odabrala pamučnu haljinu u jarkoj boji i duboke, šarene starke u istoj boji. (Haljina nije kao na slici)


Oko osam sam pošla na rođendan. Kosu sam ispravila a od šminke sam stavila samo maskaru. Odvezao nas je drugaričin tata, u putu smo slušale muziku i pričale gde ćemo da idemo. Prvo smo svratile u neki mali restoran koji je više picerija, i sele za sto iznad reke, bukvalno. Naručile picu i sokove, a potom dale drugarici poklone. Snimale smo njenu facu dok gleda slike i oplakala sam malopre kad sam gledala taj snimak. Muzika je bila uživo pa smo naručivale pesme i glupirale se. Oko pola deset smo izašle. Otišle smo u dvorište između četiri škole i gledali neke drugove dok su igrali utakmicu. Malo smo se smorile pa smo otišle u onaj kafić od jutros. Bilo je puno i muzika je odjekivala sa svih strana. Pričali smo o tome šta smo radile pre 2/3 godine i ismejale se kao nikad, baš smo budale bile :3 Sedele smo duže nego ikad jer je stvarno odlično bilo, pridružili su nam se još neki prijatelji pa smo tako razgovarali o svemu. Izašle smo oko pola 12h. Napolju je bio mrak, ali, pošto je još nekima iz naše generacije bio rođendan ispostavilo se da smo svii tu. Slikali smo se sa ostalima, snimali se, pričali o srednjim školama koje ćemo da upišemo, i dosta nas se interesuje za istu školu, nadam se da ćemo svi upasti i da ćemo imati super odeljenje. Jednu drugaricu su zvali roditelji da dođe, pa nije bilo uredu da mi ostanemo. Sačekale smo taksi i krenule. Vozač je bio jako gotivan pa smo mu govorili koje pesme da pušta, a mi smo se drale i pevale, a sve to smo snimile (ZAMISLITE MOJU MAMU DOK GDEDA SNIMAK). Po izlasku iz taksija još malo smo prošetale, pozdravile se i otišle kući.



Bila sam mrtva umorna i bilo je oko 00:15h. Nikada ne ostajem tako kasno, obično se kući vratim pre 10, roditelji mi dozvoljavaju, ali retko kad imam potrebu da se zadržim duže, a ovo je definitivno bila potreba. Ušla sam umorna, brat je već spavao. Uzela sam pidzamu, otišla u wc, obavila noćnu rutinu i prevrnula se na krevet. Pred spavanje sam razmišljala o jednoj osobii (kao i u autobusu jutros), i u tim mislima zaspala...


Opisala sam jučerašnji dan, nadam se da vam se ovaj post svideo i da vam nije bilo dosadno, potrudila sam se da napišem sve detalje. Komentarišite ga i delite, ćaoo :* 

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...