недеља, 31. мај 2015.

Male izmene

Za mene, ova školska godina je završena. Više se neću vraćati u osnovnu školu, i moram priznati da nisam baš presrećna zbog toga. Iako sam gotova sa ocenama, tu je matura, pripremne nastave, kao i prijemni ispit. Moraću više da učim jer, iskrena da budem, do sada skoro ništa nisam učila. Probni test sam besprekorno uradila, ali sigurna sam da će na ovom sad biti mnogo teže i da će mi trebati više znanja. Da ne dužim, sada ću imati više vremena za postove, nadam se da ćete ih čitati. Pošto je prvi post išao vanredno (jer je dosta vas želelo da ga pročita pre kraja godine), sada ću vam reći nešto uopšteno o ovom blogu. Dobila sam par pitanja, pa ću odgovoriti na neka, koja smatram osnovnim.

1. Kako si odošla na ideju o pravljenju bloga?
-Volim da čitam blogove. Ako uveče ne mogu da zaspim, ulazim na razne sajtove nebih li pronašla neke zanimljive, tinejdzerske blogove. To mi daje inspiraciju, to me opušta. Eh sad, dok čitam nečiji blog, dođe mi neka zanimljiva tema, pa razmišljam kako bih mogla da se potrudim i napišem nešto interesantno. Nakon toga, otvorila sam ask, iako nije previše popularan, meni je drago kada pomognem nekome, ikada čitam nečije odgovore ili razmenjujem mišljenje sa vršnjacima. Sam blog je nastao iznenada, gledala sam film i sinula mi je ideja o nečemu. Sela sam za kompjuter i otvorila nalog, naslov je jako brzo smišljen, kao i namena bloga. :)

2. Otkud ovakav naslov?
-Kao što ste već primetile, ovaj blog se naziva "Smoothie Glam", nema neki prevod na naš jezik, u nekom bukvalnom značenju, to bih nazvala "Glamurozni Smuti". Ovaj napitak obožavam, i često eksperimentišem sa njime, a pošto sam želela da blog bude orginalan stavila sam tu reč. "Glam" mi je uvek zvučalo elegantno, prefinjeno, svidja mi se ta reč, deluje misteriozno i interesantno. Ovaj spoj je pomalo čudan, ali postao mi je jako interesantan. Kada sam ispisivala reči po sveski, ove dve su se tu našle i nekako su mi baš išle jedna uz drugu, pa sam odlučila da i sam blog tako nazovem. :)

3. O čemu će biti ovaj blog?
-Hmm, biće svestran. Akcenat bih stavila na neke ženske teme. O modi, kozmetici itd. Pisaću neke uobičajene postove gde ću iznositi lično mišljenje, ali biće i originalnih postova. Pored toga, davaću vam i savete i slično. Sve u svemu, mislim da će biti zanimljivo, i meni dok pišem, i vama dok čitate.


To su bila tri pitanja u kojima sam pokušala da istaknem ono najbitnije. Možete mi se obratiti putem ask profila ili preko komentara. Znači mi da komentarišete, odobrila sam anonimne komentare, pa tako možete pisati i vi koji nemate nalog. Nadam se da ćemo se zabaviti, do tada, ćaoo :*







SmoothieGlam

6 коментара:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...