субота, 09. јануар 2016.

#Be-fit: Week 1

Ipak pravimo ovu akciju, priključilo se par devojaka, ako još neko hoće neka mi napiše to u komentare. Ovde ću vam dati prvu nedelju vežbi, tj. ona će trajati malo duže. Mislim da nije prenaporno, videćemo zajedno. Naime svake subote ćemo proveravati rezultate na blogu, ali mi koji učestvujemo (a učestvuje ko hoće haha) ćemo se svakodnevno kuckati porukama u direktu i proveravati kako nam ide. Nisam tačno izbrojala koliko sedmica ima do početka juna, ali se nadam da ćemo dobro proći, svake nedelje ubaci ćemo poneku vežbu, a na svake dve povećavamo broj ponavljanja određenih vežbi. Naravno, uvek ćemo se zajedno konslutovati šta treba ubaciti itd. Eh, srećno nam bilo!


Vežbe:
1. Legnite na stomak, levu ruku stavite ispred sebe, a desnu kraj tela, polako, podižite obe ruke (jedna je idalje ispred a druga iza) a s njima i grudni deo (ne znam kako to da objasnim) ponoviti 15 puta
2. Ista vežba, ali ovog puta je desna ruka ispred, a druga kraj tela, ponoviti 15 puta
3. Ispružite ruke ispred sebe, a onda paralelno podižite prvo desnu ruku i levu nogu, pa levu ruku i desnu nogu, i naposletku obe ruke i obe noge istovremeno: sve ovo ponoviti 15 puta
4. Ispružite obe ruke ispred sebe, pa ih onda podižite zajedno sa grudnim delom (može li mi neko objasniti kako to pravilno da nazovem?) 15 puta
5. Ovu vežbu vidite na slici, ne moram da vam objašnjavam.. 15 puta




6. Savijte noge u kolenima, a ruke ispružite na pod (kao na slici), a potom se spuštajte polako, kao da radite sklekove, iako su vam noge savijene u kolenima, tako je lakše, ko može prave sklekove, još bolje, ponoviti 15 puta
7. Ostanite u istom položaju, ali ovaj put naizmenično dižite levu pa desnu nogu, kao što je prikazano na slici, ponovite 15 puta
8. Sedite na noge (savijene u kolenima) ispravite kičmu, ruke savijte u laktovima i potom postaviti u visinu ramena, tako ih pomerajte istovremeno ispred vas, pa onda do ramena (znam da nisam lepo objasnila, ako je neko shvatio, odlično, ako ne, objasniću vam na četu) 15 puta




9. Lezite na leđa i podižite obe noge istovremeno pod uglom od 45 stepeni bez savijanja u kolenima 15 puta
10. Makazice (ležite na leđima, noge su ispravljene i pod uglom od 45 stepeni, pomerate ih u cik-cak) 15 puta
12. Biciklo na leđima (znate već o čemu govorim) 15 puta
13. 10 čučnjeva
14. 10 trbušnjaka


Ukoliko neku vežbu ne razumete, javite mi se, u komentar mi ostavite linkove instagrama (one koje se prijavljuju) i pored napišite želite li da objavim taj komentar, ili da ostane među nama. :)

5 коментара:

  1. I ja ću se priključiti :D Inače ima oko 15 nedelja do Juna

    ОдговориИзбриши
  2. Zovem se na instagramu @milica_raca
    Imam jedno pitanje! Da li ovo radimo jedne nedelje svaki dan, ili jedan dan nedeljno?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vezbe radimo svaki dan, drugacije nema efekta. Porukama ćemo se čuti svakodnevno, a jednom nedeljno idu rezultati i promena vezbi na blogu :)

      Избриши
  3. Veoma je dobro sto si pokrenula ovo :)
    Ja inace ne ucestvujem,jer imam krivu kicmu i bukvalno imam vežbe sa miderom, obicne,za kicmu,za ruke...one koje me naknadno tata tera da radim...uhhh,to mi potrosi 2 ,2 ipo sata dnevno ,al' sta ces zdravlje je ipak najvažnije :"D
    dreamer-ana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...