понедељак, 25. јануар 2016.

Prijemni - Moje iskustvo

Sve slike koje budete videli u toku posta, nastale su u periodu učenja za prijemni

Hello, my lovles! <3
Danas sam tu da s vama podelim svoje iskustvo o prijemnom ispitu, a to je namenjeno najviše za osmake, buduće maturante.
Predpostavljam da su već počela pitanja "Šta ćeš upisati?" i da barem polovinu vas to izluđuje. Takođe, nastavnici vam verovatno svakodnevno sugerišu da učite, da se spremate, da ništa nije lako i jednostavno.
Meni nije prošlo strašno koliko su me plašili, možda sam imala i sreće, no, procenite sami.


PROBNI PRIJEMNI:
-Na probnom prijemnom su dežurali nastavnci naše škole. Nama je zapala veelika sala, svako je dobio veliki sto, a jedni od drugih smo bili udaljeni 2m. Nastavnici nisu previše šetali, tako da su đaci iz zadnjih redova sve prepisali. Pogodite gde sam ja bila? Prvi red! I to baš ispred onog mesta gre sedi suopervizor (to je osoba koja dolazi iz druge opštine, i jedino ona ima pravo da vas izbaci, ako vidi da prepisujete - završili ste vaš rad, ne znam da li je tako bilo i u drugim školama (no opet, čuće te kako se dalje sve odvijalo)). Spremala sam se po principu zbirki koje smo dobili, bez privatnih časova. I učila sam samo za kombinovani test jer sam tu bila dosta slaba. Kada bi se sabrali svi poeni sa tog testa, osvojila bih 95.




PRIJEMNI:
-Kada je prošao probni prijemni, pokvarila sam dve ocene kod najstrožijih nastavnika. I to iz engleskog i tehničkog (kojih nema na testu za prijemni). Potpuno sam se posvetila tome, zaboravivši na prijamni koji jme čeka. Tek nedelju dana ranije počela sam sa spremanjem (s tim da sam uvek redovno učila). Spremala sam samo kombinovani, kao i na probnom. Ta tri dana bila su dosta stresna (meni vrlo uzbudljiva). Dođete ujutru, gledate sva ta uplašena lica, prozivaju vas, sedate, daju vam test, čitaju pravila koja znate napamet, i potom tišina... Dobro, ne baš. Iako sam sedela u prvoj klupi, dežurni nastavnici uopšte nisu bili strogi. Nisu dozvoljavali previše prepisivanja, naravno, ali ipak, to je tek osnovna škola, svako od nas će upisati nešto pa su nam progledali kroz prste. Test iz matematike sam uradila odmah, i svima oko sebe sam izdiktirala SVE (naravno, svako je pisao koliko mu je bilo potrebno a ne sve), ispostavilo se da je taj test bio najteži, i da su ga u drugim školama po Srbiji dosta loše uradili. Srpski nije bio pretežak. Ali, dosta je analiza, morate paziti i razmišljati. Na tom testu nikom nisam pomagala jer sam sve vreme razmišljala o nečem drugom.. Kombinovani, po meni je bio najteži. U osnovnoj, istoriju i geografiju NIŠTA nisam znala, fiziku i hemiju sam vežbala pred test, a biologija mi je bila interesantna. Prvo sam uradila ono što sam znala (oko 13/14 pitanja), a potom sam išla na eci-peci-pec (oko mene su bili slabiji učenici koji mi nisu mogli pomoći, imajte u vidu da se to može dogoditi). Po izlasku sa testa trčala sam kući kako bih proverila rešenja. Savetujem vam da ponesete jedan prazni papir i na njega napišete sva vaša rešenja (prvo pitajte nastavnika za dozvolu), kako biste se na kraju proverili). Na sajtu, odmah po završetku testa izbacili su rešenja, ali, ukoliko dođete među prvima moći ćete da ih vidite, u suprotnom, pisaće da je sajt prenatrpan zbog prevelike posete i da morate sačekati. Ne oslanjajte se na prepisivanja, ali nemojte biti preplašeni i misliti da se ništa ne može prepisati, jer verujte mi, itekako može.
Što se pripremne nastave tiče, preporučujem vam da idete, mada, iskreno, mi tamo ništa nismo radili, osim što smo sedeli i pričali o nečemu desetom.

Tehničko -.-



Boja mog života ovog perioda (šala!), slika je namerno mutna haha

Odlazak na pripremu


A tu je i nagrada nakon učenja
Što se bodova tiče, iz škole sam nosila 70 poena, na testu iz matematike sam imala 9 (na dva mesta, kroz postavku zadatka nisam stavila oznaku cm i tu su mi oduzeli bodove), iz srpskog  9 takođe, i na kombinovanom 8,75 (meni savršeno)! Dakle, ukupno 96,5. Upisala sam matematičku gimnaziju u svojem gradu. Predhodnih godina granica je bila 92 poena, ali, ove godine su uveli još jedno odeljenje tako da je granica opala na 65 bodova (ne mislite da nam je godina slaba, svi koji su imali manje od 90 bodova, takođe imaju dobre proseke).
Što se mog izbora tiče, ne kajem se, opet bih isto postupila. Bilo je dosta suza i nerviranja. Profesori su prezahtevni, ali samo gradivo nije previše teško, ništa što se ne može razumeti. Priznajem, ima izuzetno dosadnih oblasti, ali, pokušavam pronaći sebe u svakoj, tako da mi nije teško. Ukoliko budete zainteresovani, napisaću vam post o mom mišljenju o nekim srednjim školama (pri čemu će mi pomoći prijatelji iz drugih škola, naravno).

To je bilo sve što sam vam želela reći, postova nije bilo, i ne znam kada će ovaj biti objavljen, čim počne raspust (29 januara) postajem redovnija, nadam se.

10 коментара:

  1. Volim ovakve postove, drago mi je što si podelila svoje iskustvo :) Ja sam polagala prijemni 2012. godine, kada smo i dalje imali samo srpski i matematiku. Takođe nije bilo preteško, svako ko je imalo učio mogao je to da odradi bez problema. Kombinovani je sada otežavajuća okolnost, ali ako se prva dva dobro urade, taj i nije toliko važan (sem ako je nekome baš, baš potreban što veći broj bodova). Generalno, mislim da se od male mature pravi bauk, a ona zapravo nije toliko strašna :) Još jednom - sjajan post :*

    ОдговориИзбриши
  2. Svakodnevno mi neko barem 2 puta dnevno postavi pitanje Šta ćeš da upišeš? I kosa na glavi mi se diže kad čujem pitanje! Kako se prijemni bliži sve više pričamo o tome i ja mrzim te priče i ne želim da pričam o tome. Mama i tata su me jedno veče sačekali u sobi kada sam se vratila i bila sam primorana da razgovaram sa njima o srednjoj školi. I jedva sam čekala da se taj razgovor završi i usput sam pojela pola velike čokolade jer mi je bilo dosadno. Verujem da će moći da se prepisuje u određenoj količini, ali neće moći nešto preterano. Imaću iz škole oko 60, a za željeni smer u gimnaziji mi treba oko 78 poena, pa moram dobro da uradim prijemni... :)

    http://milicasdiary389.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sigurna sam da ćeš uspeti. Mislim da ćeš gototvo sigurno osvojiti tih 18 poena. :)

      Избриши
  3. Sjajan post! Sledece godine me ceka prijemni i ovo ce mi sigurno pomoci!
    joxykutak12.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Divan post <3!Ja ove godine polazem tako da su mi svi ovakvi postovi o izkustvu bas od pomoci <3!

    ОдговориИзбриши
  5. Odličqn post! Ja imam još vremena do prijemnog, ali se opet dosta plašim. Da, možeš da napišeš lost koji si predložila, o srednjim školama, sviđa mi se ideja.

    ОдговориИзбриши
  6. Hvala ti sto si sa nama podelila svoje iskustvo. Sada krećem u 8. razred i tremam mi je hoću li se dobro spremiti za prijemni ispit, koliko ću bodova imati, da li ću se tamo ''srokati'' od nervoze i treme... Uhh..

    mojsvetmb.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  7. Bas je divna prica, ja nisam imala prijemni za gimnaziju, tako da tek sad vidim koliko sam nervoze i treme izbjegla, a tek muke oko ucenja i pripremanja...
    http://lillysecret.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  8. Post mi se bas sviđa
    Pogledam i moj blog, a i bilo bi mi jako drago da se uclanis, članstvo uzvracam svima
    http://stroongana.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...