среда, 06. јануар 2016.

Be fit

Nova idejica! Verujem da mnogi od vas (kao i ja) imaju barem malo krivu kičmu, ili možda višak kilograma, ili bi želeli da se zategnu. Počevši od sebe, imam 180cm, a 63kg, znam da to dosta odstupa od idealne težine, ali volela bih skinuti barem 2,3kg do leta, jer imam par nepravilnosti. A kad već rekoh.. LETO, sve mi želimo biti zgodne i lepe, pa treba na vreme početi. Želela sam da jednom nedeljno objavljujem ovakav post, da svakoga dana radimo određene vežbe (Iste vežbe, isti broj serija), a onda, na taj dan, otvorim čet na blogu (ili u komentarima) pišemo kako smo prošli, da li smo se držali pravila itd. Mislim da je mnogo lakše vežbati kad znate da niste jedini, kada znate da nemate samo vi upalu mišića, itd. Znam da je ovo drugi post danas, ali želim da mi u komentare pišete dopada li vam se ovo, i hoćete li da to napravimo. Takođe, neka se prijave oni koji hoće jer ćemo svake nedelje sabirati rezultate, i onda, početkom juna ćemo sumirati utiske. Želela bih da imamo određenu grupu nas, da možemo napraviti čet na instagramu (pošto je moj fb privatan, a nisam sigurna može li se praviti grupni čet na mejlu ili kiku), tako ćemo se lepo upoznati, i što nam je i cilj: biti fit do leta.
Očekujem vaše prijave, i mišljenja, ukoliko ne bude dosta prijava (najmanje tri) uradiću to sama kako vas ne bih zamarala na blogu. I da, molim vas, neka se jave samo oni koji stvarno hoće, da ne bi bilo odustajana, zajedno smo jači! hehe :)

Instagram: smoothieglam14 (ali dopisivaćemo se verovatno preko mog privatnog jer sam tamo aktivnija)

7 коментара:

  1. Ja pristajem, zvuci mi mnogo zanimljivo... A moram malo da smanjim stomacic pa mi je ovo dobro doslo <333

    tijanaqueenoffashion.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Super ideja! Jako mi se dopada sto si se ovog dosetila. Necu se prijaviti ali cu redovno pratiti rad bloga :)
    P.s. Odavno sam tvoj clan ;)

    ОдговориИзбриши
  3. Super post i ideja!
    Ja cu sudjelovati ionako sam se nadebljala sad za blagdane XD

    beimagi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odlično pišeš! Samo nastavi.. ♥
    xoxo ♥

    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ - pročitaj novi post na mom blogu i ako ga zapratiš javi mi u komentarima kako bih ti uzvratila ♥

    ОдговориИзбриши
  5. Cao, jako koristan post, svidja mi se. Ja sam pokrenula svoj fashion blog pa bih volela da pogledate i slobodno komentarisete

    missbabybluelove.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Super ideja! Učestvujem! ❤☺

    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...