недеља, 31. јануар 2016.

BPhotography #1 - January 2016


Da li ste svesni da je prvi mesec ove dugoočekivane 2016 završen? Kako ste se vi proveli? Meni sam početak nije bio baš veseo zbog čestih svađica sa mamom (to je trejalo po pet minuta, ali ipak ne volim kada se dogode), ali ceo mesec bio je izuzetno lep. Prva polovina je prošla u odmaranju na raspustu, čitala sam knjige, gledala par filmova, proslavila praznike i svoj rođendan... Od kada sam pošla u školu počelo je neprestano učenje. Popravljala sam neke ocene, prosek je mogao da bude bolji, ali profesori nisu ispali fer (ne izvačim se!), prilično su nas oštetili tako što su dali nerealne testove (tipa republičkog takmičenja) i to nas je prilično demotivisalo. No nema veze, u drugom polugodištu će biti bolje nadam se! Izlazila sam svakog petka sa drugaricama (to su zapravo šetnje i sedenje u kafiću od osam do jedanaest haha), a na raspustu i češće. Bilo mi je baš lepo, stalno sam se družila i pričala sa nekim. Pogledajte moje fotografije!




Ovo učenje biologije do 3 sata ujutru će mi definitivno ostati u sećanju
Ubijanje dosade dok čekam 00:00h i svoj rođendan



Podočnjaci dva dana nakon Nove godine, i maskara koju nisam skidala čitava tri dana (idalje ne znam kako nije spala, a umivala sam se svaki čas hmm)
Sigurna sam da nisam jedina koja je pala na ledu.. na Božić.. u centru.. pred svima.. Inače, ovo je uslikano 2 nedelje nakon pada, dok je druga povreda bila daleko gora, ali zaista je nisam mogla slikati.

Ah da, bio je tu i konkurs povodom dana sv Save, u kojem smo MORALI da učestvujemo. Ovo naravno nije bilo dovršeno, a i nisam baš zadovoljna kako je ispalo.



Kako ste vi proveli prvi mesec u ovoj godini?
 Kako biste ga nazvali?

3 коментара:

  1. Baš lepe slikeee ♥ Sveti Sava je baš super, meni se jako dopada ☺ I ti voliš HARIBO Charmallows? I Lino šolja je preslatka. Inače, imaš divan blog, jako volim da čitam tvoje postove, iako ne komentarišem, imaš divne ideje, baš mi se dopada kako pišeš ☺

    katieslittlecorner.blogspot.com - Učlani se ako želiš ☺

    ОдговориИзбриши
  2. Divne fotke! Ja sam crtala bratu Svetog Savu jer nastavnica likovnog nije meni i mom odeljenju zadala :D I nisi jedina koja je pala na Božić, pala sam i ja! Doduše, nisam pala u centru grada, pala sam u dvorištu ali boli :)

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post,sve pohvale!!!Srecno u daljem blogovanju!!!

    Imam novi post pa me posetite na bojanasworlddd.blogspot.com i ako zelite uclanite se (uzvracam)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...