среда, 06. јануар 2016.

Šta se nalazi u mom neseseru? #januar2016

Hmm, već dugo razmišljam da li da napišem ovaj post, ali ipak, tu je. Većina vas zna da se ne šminkam svakodnevno, samo petkom, ili za neke proslave itd. A čak i to šminkanje nije previše preterano, ali okej. Sadržaj mog nesesesera varira, uglavnom je sva šminka kod mame, jer je ona češće koristi. Ovde ćete videti nešto moje šminke, i to je uglavnom nešto što najviše koristim pri šminkanju (ponekad dodam neko rumenilo, ali to nije kod mene trenutno).. Krenimo odmah.




Ovako izgleda moj neseser, uglavnom ga često menjam, ali eto. Kao što vidite na drugoj fotografiji on je iz avona. :)

Hmm, ovaj sjaj je iz avona, ali kupljen je davno, nisam čak sigurna ni da li mu je rok istekao. On se inače sastojao iz tri boje, ali sada je sve pomešano. Iskreno, ne pamtim kada sam ga zadnji put nanela na usne, ali ipak stoji tu.

O essence ajlajneru sam vam već pričala u ovom postu, ne bih ništa dodala, koristim ga već par meseci i baš mi se dopada. :)

Ovoo mi je savršeno! Avonov ruž za usne, nije mat, mada skoro ni malo ne svetli i jako mi se dopada, boja je baš jaka, izrazito jesenja i obožavam ga!

Još jedan avonov karmin. Kupila sam ga 2014. i te godine sam ga mnoogo koristila (rok mu ističe sredinom 2017.), ali sada sve ređe, shvatila sam da se nikako ne slaže sa mojom bojom očiju (plave), ali na tamne oči super stoji. A i dugotrajan je. :)

Ovo sam nedavno našla u maminoj šminki. U pitanju je aurin karmin, u broju 409, ništa više od toga ne znam, sve se obrisalo. Moram reći da često zna ostati na zubima, ali boja i sama tekstura su mi odlične.


Ovo je jedina maskara u boji koju imam. Zelena, avon. Sviđa mi se, produžuje trepavice i one budu potpuno zelene, nemam baš naviku da je stavljam, ali mislim da je odlična. I, savršeno se uklapa i s zelenim/plavim očima, ali i sa crnim (tj. tamno braon). Ako se dobro sećam ima je i teget plavoj boji.

O ovome nemam šta da pričam, ovi karmini su moji definitivni favoriti leta i jeseni. Iako imam samo u ovoj boji uvek kažem kako ću uzeti još neki (ali nikako da se to dogodi)..

Golden rose maskara o kojoj ste već puno puta slušali - npr. ovde. Iskreno, sve mi se manje dopada, ali idalje je redovno koristim..


Ovo je jedan tipično crveni karmin koji je sjajan! Nije mat, ali meni deluje tako. Takođe je iz avona i nemam šta da dodajem - sviđa mi se.

Pojma nemam gde sam ovo iskopala, ali na leto sam ga dosta nosila, ima neki roze sjaj i upadljiv je, iako ne izgleda tako, inače on je iz oriflajma, ali ne znam imaju li ga još u prodaji.

Pričala sam vam i o ovom sjaju, ne ostavlja nikakvu preteranu boju, pomalo je gust, ali često ga koristim jer mi se baš sviđa..

Radila sam čitavu recenziju ove kreme, i da, još je koristim. Doduše, ovo pokovanje je skoro prazno, ali novo je već poručeno! Recenzija
Pored je avonov uvijač trepavica, koji često koristim, ne radi Bog zna šta, ali sasvim je okej.

6 коментара:

  1. Svidjaju mi se stravi! Ja imam AVONovu maskaru iz colortrend kolekcije i fantastična je. Videla sam GR maskaru. Hhaha prvo sam pomislila da je to ajlajner jer imam skroz istu bočicu ajlajnera! Jako lepe boje karmina. :)

    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Ja se inace,nikako ne sminkam,jer se smatram malom za to :)
    Labelo je meni dosta hahah
    Ali volim da citam recenzije i cujem misljenja o proizvodima :D
    Ovaj post je super .
    Novi post:dreamer-ana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Baš sam i ja imala u nameri da napišem ovakav post sada , tokom zimskog raspusta :)
    Mnogo mi se sviđa sadržaj tvog nesesera , a i neseser ti je lep :)
    Puno pozdrava !

    Jana P. Diary

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post!Boje karmina su prelepe!
    joxykutak12.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...