петак, 01. јануар 2016.

Happy New Year

Draga drugarice, želim ti srećnu novu godinu. Ovim postom želim se obratiti samo tebi, ne svima. Ti si posebna, jedinstvena. Nadam se da ti je 2015. Bila godina veselja i sreće. Da si postigla svoje ciljeve. Znam, bilo je teških trenutaka, bilo je suza, bilo je neprospavanih noći, bilo je.. Ali, iz ove godine izlaziš sa osmehom, kao pobednik. Želim sa znaš da sam ponosna na tebe. Srećna sam što postojiš, što se možda nikada nećemo uživo upoznati, ali ipak imamo iste navike, slična mišljenja, kriterijume, ciljeve. Znam da ćeš uvek biti tu negde, uz mene, za mene. Možda smo udaljenje kilometrima, ali, i dalje smo pod istim nebom, možda nekada budeš moja cimerka, moja podrška. Možda budeš moja kuma na venčanju, možda naša deca budu najbolji prijatelji, ili mladenci. Možda naši unuci to budu. Možda.. Znaj da bez obzira na sve uvek možeš meni da se obratiš, požališ. Saslušaću te i dati savet što bolji mogu. Neka 2016. Bude savršena, nek ti se sve ostvari! Budi srećna i zdrava, zajedno sa svojom porodicom. Upoznaj nove PRAVE prijatelje, neka te lažni zaobidju. Ostvari najbolji prosek u školi, neka svi budu ponosni na tebe... znam da ja hoću.
SREĆNA TI NOVA GODINA DRUGARICE, NEKA TI SVAKI NOVI DAN BUDE LEPŠI OD PREDHODNOG. NOVI DAN JE NOVI POČETAK, SMEJ SE, BUDI SREĆNA, ŽIVI SVAKI DAN KAO DA TI JE POSLEDNJI!!



oprostite na slikama, nisam imala vremena da ih uredim, ili napravim bolje.


Instagram: Smoothieglam14

10 коментара:

  1. Ja nemam komentara na ovaj post. Jednostavno toliko su me ponele emocije da sam na tren mislila da cu zaplkati. Ovim postom,obratila si se nama. Obratila si se svima onima koji su bili nesigurni,ili kojima nijedan prijatelj nije cestitao Novu Godinu. Obratila si se svima nama na jedan veoma poseban i jedinstven nacin i hvala ti na tome. Hvala ti sto ces,kome god ovaj post procitao,iscrtati iskren osmeh na usnama. Zelim i tebi najsrecniju mogucu Novu Godinu,neka uz tebe budu oni koje volis. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti mnoogo, nadam se da će i tebi ova godina biti najbolja do sada <3 <3 <3

      Избриши
  2. Fenomenalan post :D Želim ti sve najlepše u ovoj novoj godini! :)

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. svidja mi se tvoj blog.
    Ps.imaš novog čitaoca
    Www.makeupnroses.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post!Slike su slatkei pismo je super!
    joxykutak12.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Jaaaoj koliko dobar post. Srećna Nova Godina i sve najlepše!
    Učlanila sam se u tvoj blog,dopada mi se. :3

    Pogledaj moj blog,ako ti se svidi učlani se: http://joka45688.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Super post, svaka ccast<3 <3 Imas jako lep nacin pisanja i veoma kreativan blog i bas zato sam resila da se uclanim na njega :) Samo tako nastavi i zelim ti punooo uspeha u Novoj 2016. godini :)

    www.makeupnroses.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...