среда, 14. септембар 2016.

Produzite čistoću kose

Okej, ne znam da li sam mogla da smislim gori naslov. Nebitno, bitno je da izvučete poentu haha. Ne znam da li sam jedina koja ima problem sa masnom kosom, bukvalno drugi dan posle pranja ona je potpuno prljava, zbog toga, istrazivala sam malo, pričala sa prijateljima i frizerima i izvukla nešto što bi mozda najbolje delovalo, mada zavisi od osobe do osobe.

Pre svega, kosu nikako ne treba prati svaki, svaki drugi dan. To deluje na ubrzanje prljanja. Dakle, što duze mozete da izdrzite da je ne perete, to bolje. Ovo ne znači da treba da izlazite sa masnom kosom, ali ukoliko pratite savete, verovatno će se naš problem ublaziti.


Šampon za suvo pranje. Raspitajte se o markama jer nisu svi dobri. Ja ne koristim nijedan, par puta sam drugaricin, ali ne znam koja je njegova marka stvarno. Uglavnom, nanesite ga pre nego sto se kosa masti. Ako se masti treći dan, vi naprskajte drugi uveče (nemojte da to bude veče, naprskajte preko dana, govorim figurativno). Tako ćete oduziti mašnjenje.

Stavite kapu (ili šešir). Obozavam zimu zbog ovoga, ukoliko vam se kosa masti samo u gornjem delu, ovo je idealno rešenje da to prikrijete.


Umesto šampona za suvo pranje mozete upotrebiti i bebi puder u prahu (bekutanov), rastresti kosu da se ne vidi i izgledaće potpuno čisto.

Pletenice (one stegnute, pogotovu riblje kosti) su odlične za masnu kosu, em se ne izvlače, em se ne primećuje da je niste oprali, takodje, pundja ili rep mogu zameniti pletenice. Konkretno ja uvek vezem konjski rep i to izgleda super..

8 коментара:

  1. Odlican post. Ja takodje imam problem sa tim da mi se kosa brzo ispalja. U kriznim situacijama kada bas ne mogu da perem kosu koristim bebi puder.♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam osoba koja je uzasno lijena kada je pranje kose u pitanju, tako da koristim sve od ovoga i stvarno pomogne koliko toliko. ☺♥
    IvaFashionDiary

    ОдговориИзбриши
  3. Sjajni saveti. Kosu perem dva, nekada i tri puta nedeljno, mada se trudim da redukujem često pranje. Kosa mi je obično masna u gornjem delu pa imam običaj da spletem dve kikice. :)xo


    georgiarose5.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Fantastičan post! Potpuno se slažem sa svim savjetima koje si napisala *-*
    Ako imaš vremena posjeti moj blog i pročitaj novi post: This is my life

    ОдговориИзбриши
  5. Ajooj, hvala ti puno na ovom postu, baš si mi pomogla jer zaista znaju da nastupe trenuci kada je zadnje što mi pada na pamet pranje kose hah. :) <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  6. Super post, slazem se u apsolutno svemu, ja koristim batiste sampone za suho pranje, odlicni su

    maggieblogspot.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  7. Super post,ja koristim becutanov baby puder i moram priznati da je odličan!
    http://beautyakworld.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  8. Odlicni saveti. Suoer je stonjannemam oroblema sa masnom kosom, ali imam sa suvim, oa ovde nisam pronasla sada nesto sto bi mi pomoglo. Medjutim, svakako verujem da ce oost biti od ogromne koristi svima koji imaju problema sa brzim prljanjem kose :)
    "Teen Queen"

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...