петак, 16. септембар 2016.

Mitovi u koje ne smete verovati!

Sugurno ste barem nekada slušali takozvane babine gatke. Ako to uradiš nećeš se udati, ako ovo ne nosiš pašće kiša itd. Stvorene su predrasude o modi i lepoti, i to se mora promeniti. Danas vam pišem koji mitovi predstavljaju potpuni promašaj.

1. Ne smete se kupati u toku ciklusa
Ovo je bukvalno van pameti, a imam drugarice koje se slazu sa tim da ovo treba postovatii. Mislim da ništa ne moze zameniti licnu higijenu, pogotovu u toku ciklusa kad treba da se istusirate (makar samo vodom) i po nekoliko puta dnevno.

2. Bele mrlje na noktima znače manjak vitamina
U ovo sam dosta dugo verovala, a onda sam našla bazbroj članaka kako je to samo mit. Te mrlje zapravo predstavljaju udarce ili oštećenje od lakova koji nisu potpuno ispravni.


3. Ukoliko se šišate kosa brze raste
Takodje nešto čime sam se iznenadila, Ali, koliko sam mogla da pronadjem ovo je samo mit. No ipak, vredi skraćivati krajeve.

4. Pasta za zube isušuje bubuljice.
Tako je, ali isušuje i kozu. Čak i ako je stavite samo na bubuljicu postoji šansa da će se proširiti i na kozu oko nje. Tako da, bolje ne koristite pastu u te svrhe.

5. Ako jedete beli luk, neće vas napadati komarci
Nemam veliki problem sa komarcima jer pazim kada palim svetlo haha, ove godine me nijedan nije ujeo. Ali ipak, ne jedite dzabe beli luk ako ne zelite, komarci od njega ne beze :/


6.  Opekotina od meduze resava se urinom
Ovo zapravo nije tačno. Urin moze da stvori infekciju, ukoliko vas meduza opece, isperite morskom vodom, a potom namazite ranu sircetom ili sodom bikarbonom, sačekajte, pa isperite.

Nadam se da vam se ovaj post dopao, ako imate nešto da dodate, pišite mi u komentare. Do sledećeg kuckanja.. :*

6 коментара:

  1. Divan post,jako korisi saveti <333!Jedva cekam novi post,a za ovo prvo se pootpuno slazemo :)!

    ОдговориИзбриши
  2. Fantastičan post! Ja sam isto dugo vjerovala da su bjele crte na noktima nedostatak vitamina, a i mama mi uvijek prije šišanja kose govori kako će brže izrasti. Odlična ideja za post!
    Novi post:This is my life

    ОдговориИзбриши
  3. Divna ideja za post! :D
    Uglavbom sam od ovoga erovala samo u skracivanje krajeca radi brzeg rasta kose, ali vise ni u to bisam sigurna, vec sano redpvno kratim kosu :)
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  4. Znači post je sam vrh! :)
    Super, originalna i veoma kreativna ideja. Dopada mi se kako je to sve sročeno, baš imaš talenta za pisanje. Sve više se zaljubljujem u tvoj blog! :)
    Kamenčići na ulici su uglavnom začarani.
    Ne iznositi đubre iz kuće tri dana nakon praznika.
    Ne izvoditi bebu četrdeset dana po krštenju.
    Komšinica Mira je sigurno veštica, jer inače u kraju moje babe su postojale ovakve žene, a na sve to ima i crnu mačku! Mislim, zar postoji nevin razlog za gajenje lekovitog bilja?!

    Novi post -> mravawishes.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Joj, super post draga moja <33 Moram priznati da sam i sama verovala u ovo kada su u pitanju nokti, međutim imala sam mnogo drugova koji su imali taj problem, tako da nisam baš sigurna u poreklo ovog problemčića. :) Zaista si divno sve sročila <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...