среда, 28. септембар 2016.

Idealna jesenja fotografija?

Heej! Kako ste danas? Da li je jesen ušla u vas? Iskreno, nikada je nisam volela. Škola, dim od zimnica, kiše, mokre čarape, no, sada potpuno drugačije gledam na nju i divna mi je! Uživam da fotografiešm cozy autmun itd.. Danas pričamo o tome kako napraviti idealnu jesenju fotografiju, i usput, podelila bih jednu ideju sa vama.


Na početku, nije u pitanju nikakvo takmičenje, nema nagrada itd. Samo jedno nazovimo instagram druženje. Naime, pošto ćemo ovih meseci sve uglavnom fotkati upravo jesenju euforiju, bio bi red da te fotografije završe na instagramu. A sad, zašto ne bismo dodali neki poseban hašteg? Neki koji se ranije nije javljaju i koji ćemo prve upotrebiti. Prvo mi je palo na pamet #bifalllovers. Izgleda čudno, ali recimo da to predstavlja "Bloggers&Instagramers fall lovers". Sada se osećam jako glupo zato što ne umem čak ni da prenesem na šta sam mislila, ali nadam se da razumete. I onda, povremeno posetimo taj hašteg, gledamo kako raste, zapratimo one koji postavljaju, komentarišemo, družimo se itd. Ako neko želi da učestvuje neka mi se pridruži :)


Eh sadd, upoznati smo s jesenjim bojama koje moraju biti priključene, dakle: braon, bež, maslinasta, bordo, žuta.. Ukoliko ih nema na fotografiji, nije to to.

Dalje, tu su i neki rekviziti specifični za ovo doba godine: lišće, ćebad, dzemperi, čarapice, topli napici, lešnici, orasi, kukuruz, knjige...


Pronadjimo svetlost i najbolji ugao, i tu je sva filozofija, naša idealna jesenja fotka je stvorena. Ovo su neke današnje, i to je tek početak. Kako vam se čine i da li biste neku izdvojili?








7 коментара:

  1. Predivne fotkice!
    Stvarno si se potrudila, trud se isplatio, jer sve divno izgledaju, jako mi se sviđa!
    I ideja sa hastagom na instagramu je ogrinalna i dobra, evo pridružujem se, pusa ♥
    IvaFashionDiary

    ОдговориИзбриши
  2. Fotke su odlicne, pridruzit cu se svakako sa hastagom na instagramu kad okinem koju jesensku fotografiju

    INTERNACIONALNI GIVEAWAY NA MOM BLOGU
    http://maggieblogspot.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  3. Fantastičan post draga! Slike su predivne i obavezno ću se poslužiti savjetima *-* I da... odlična ideja za hesteg, uskoro ću se pridružiti :*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post: This is my life

    ОдговориИзбриши
  4. Fotografije su čarobne... dopada mi se ideja što se tiče fotografija na instagramu, možda i i skoristim ovaj hesteg u nekoj od narednih fotografija na mom instagramu... <333 :)

    https://modernastreberka.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Fotkice su odlične, lepotice moja <333 Stvarno sjajna ideja za hešteg, baš bismo mogle da napravimo tako nešto :) <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  6. Divan post! Tvoje slike su fantasticne, ne bih ni jednu izdvojila. I saveti su takodje jako prakticni i korosni. Uzivala sam citajuci. 😉
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...