уторак, 13. септембар 2016.

August Haul 3. deo - Pribor

Ukoliko niste čitali prva dva dela učinite to sada.

Ko još u ovo doba prikazuje koji je pribor kupio? Ali zaista nisam stigla ranije, imala sam druge postove koji su čekali da budu objavljeni. Ove godine sam kupila nešto manje pribora nego inače, jer planiram da se dopunjavam vremenom..


Idem potpuno pobrkano, ali okej. Ovo mi je preslatko.. Sve sam kupila u lokalnoj knjizari. Ovi lepljivi papirići su stvarno odlični i mnogo mi se svidjaju, a dole se nalaze beli koji će mi svakako trebati. Koštalo je 150 dinaraa.


Ovo sam kupila početkom meseca, pa je, kao što vidite već korišteno. Korektor, selotejp, rezač, gumica, šestar i lenjiri, klasično.


Mnogo volim ovakve pernice i svako godine ih kupujem. Ove godine sam odabrala u crnoj boji, jako je mala, ali sve potrebno moze da mi stane. Svidja mi se. Što se ovih papirića tiče, preslatki su, ali uopšte nisu korisni. Svi se lepe jedne za druge i ne mogu da se koriste.


Celog dana sam sakupljala ove crne hemijske po kući, ima ih mnogo više. Kupila sam 20 punjenja i sada sve ponovo rade. Kupila sam samo tri markera jer nisam pronašla one koje sam zelela, tako da, uskoro proširenje kolekcije.



Omiljene su mi velike tanke sveske, tako da sam njih najviše kupila, najlakše su i najpraktičnije, a traju čitave godine (za odredjene predmete) Dezeni nisu ništa posebno, ali ima presimpatičnih :)


Na samom kraju, tu su dve olovke, štedler i adel (omiljene), dva patenta (tehničke olovke, kako god), dve hemijske i dve kutije zrncadi za patentovee. :) Takodje, i to treba da se proširi vrlo uskoro 


Nadam se da vam se i poslednji deo avgustnog (znam da nije pravilno) haula dopao, mozda sam malo kasnije objavila post, ali zaista nisam stigla. . :)

5 коментара:

  1. Super si stvari kupila, odličan post.

    http://medinabeslagic.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan probor, obožavam ovakve pernice :) Zapratila sam te, uzvrati ako želiš da se podržavamo u ovom blogosvijetu :)

    http://beautyakworld.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. Fantastičan post draga! Stvari koje si kupila su preljepe♥
    I da... ako nisi pročitala, na mojem blogu nominirala sam te za jedan award, pa pročitaj ako te zanima: This is my life♥

    ОдговориИзбриши
  4. Supwr post. Zao mi je sto sareniniji papirici 'ne rade', ali bar su tu za slikanke i ukras, jel da? Divne nokte imas, draga! :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  5. Draga, ovo je predivno! :) Pastelni sticky notes su magični, opsednuta sam, haha, smao baš šteta što su 'neupotrebljivi', ali ipak će biti odliča tumblr ukras. :) <3

    Marsyly

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...