петак, 23. септембар 2016.

Morning routine for school | Fall edition

Dobro došli u moju jesenju, jutarnu rutinu za školu :) Budim se u 07:10h. Nakon teškog buđenja, odlazim  u kupatilo..

Tamo se umivam, i perem zube, i oblačim..
Potom sledi šminka, a ona uglavnom ovako izgleda, inače, gel za obrve koristim za trepavice

Ipak, s vremena na vreme poželim da dodam neki ruž za usne. Ovo su mat olovka i karmin
Uživo, one su potpuno mat i dosta su svetije od ovoga

Takodje, ponekad poželim da dodam labelo, obično je to jedno od ova dva, jer ne volim labela u boji za školu :)

Proveravam da li sam spakovala sve knjige. Sa svim tim završim oko 07:30h kada odlazim na stanicu kako bih uhvatila autobus.

Ii na kraju, obuvam patike i odlazim :)

13 коментара:

  1. Odličan i originalan post

    http://medinabeslagic.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. Super post, svida mi se to sto ne nanosis previse sminke za skolu

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  3. Nigde nisi spomenula oblacenje? Odlicna rutina. Slike su odlicne i ovi mat ruzevi su divni! :)

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Fantastičan post draga <33 predivno si napisala ovaj post, i fotografije su baš tumblr!
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post: This is my life

    ОдговориИзбриши
  5. Obožavam čitati jutarnje i večernje rutine, voljela bih vidjeti i večernju.
    Inače super post draga, ovaj Golden Rose ruž imam i ja i obožavam ga definitivno! ☺♥
    IvaFashionDiary

    ОдговориИзбриши
  6. Kako ja samo obožavam postove o rutinama, ah :) Zaista si divno ovo napisala, a moram pohvaliti i fotografije, sjajno, draga! <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  7. Syoer rutina. Uglavnom su na slicne, hehe. Inace, orelep ti je ranac, omg *_* :* :D
    "Teen Queen"

    ОдговориИзбриши
  8. Slike su prelepe, super post! :D

    thepeachesandtea.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  9. Nemaš pojma koliko sam ljubomorna što se budiš u 7:10 jer sam ja tada već izvan kuće. :/
    Sve u svemu, super ti je post kao i slike. :)


    http://itsnina23.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  10. Imamo slicnu morning rutinu!:) Odlican post!❤


    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...