петак, 02. септембар 2016.

Pomoć u blogovanju: Linkovani komentari?

Zapravo, većina blogera zna za trikove koje ćete čitati u rubrici "Pomoć u blogovanju". Ali, tu je i dosta novih devojčica koje se zele oprobati u blogovanju, tako da će ovi postovi biti posvećeni njima. Kada sam otvorila blog dva dana sam čačkala sve po njemu dok nisam ukapirala veći deo caka, upravo zbog toga pišem ovo, nadam se da će nekome pomoći :)
PS. Ovo će biti ustaljen uvod za sve postove ovog tipa, da se ne ljutite :)

Eh sada, danas vam pišem o linkovanim komentarima. Znate već da kada ostavite link, ne dešava se ništa, već onaj drugi ponovo mora da ga kopira, lepi pa tek onda dolazi do trazene adrese. Ali, mnogo je lakše postaviti npr. naziv vašeg bloga, linkovati ga i to je to. Onaj koji zeli, jednim klikom ćće se naći na vašem blogu. 



Kao što vidite, ovakav način linkovanih komentara mozete iskoristiti samo na blogger platformi, tj. commentar box-u kao što je ovaj sa slike.

                         <a href="smoothieglam.blogspot.com">Smoothie Glam</a>


Sve što treba da unesete jeste da prekopirate ovaj link. Tamno ljubičasta boja pokazuje deo u koji unossite vašu adresu tj. link na koji zelite da se prebacite, dok svetlo ljubičasta prikazuje ono što će se videti u komentaru. 


13 коментара:

  1. Ne mogu opisati koliko mi je bilo drago što si napisala post ovog tipa, ovo me baš zanimalo. I inače ja sam na slici *----* hahahah <3 Svaka čast! :)

    ОдговориИзбриши
  2. eto, pomogla si mi vec, vec sam godinu dana tu i uvijek me zanimalo kako to napraviti.. hvalaa ti sto si napravila taj post :D

    Maggies blog

    ОдговориИзбриши
  3. Fantastičan post, ja iako već dosta dugo bloggam nisam znala za ovaj trik, hvala ti puno hahaha *-*

    Novi post na mom blogu This is my life

    ОдговориИзбриши
  4. Ovo mi je odlicno i uvijek ovo koristim kada sam na mobitelu, ali ovako preko laptoa mi je lakse samo ostaviti link. Jako korisno :)

    myfirsttextvm.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan savjet,meni je trebalo dvije godine i puno razbijanja glave da naučim to.No,može se na više načina,ima i tutorijala i sada naravno tvoj post !.:)
    Uniquisi ♥

    ОдговориИзбриши
  6. Ja tako obožavam ovaj trik, ali nekako u zadnje vreme češće samo ostavljam link, a ipak je super fora, haha. :) lepo je što si ovo podelila sa nama, draga <33

    ОдговориИзбриши
  7. Lepo sto si podelila ovo sa nama,jako si mi pomogla <33 :)!

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan trik, stalno se pitam kako napraviti direktan link, ali nikako nisam otkrila haha. Hvaaala :))

    A World From My Perspective.

    ОдговориИзбриши
  9. <a href="bethanyismybae.blogspot.com''>Iva's special section</a>
    E da vidimo da li sam uspela. Obično ne mogu da ovo uradim nmp waj, ali hvala ti na divnom savetu. Puno si mi pomogla jer dosta ljudi ne zna da sam ja Iva, a menjala sam adresu bloga pa će mi ovo mnogo pomoći.

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...