среда, 31. август 2016.

Goodbye holiday

31. avgust.. Kada je vreme proletelo? Gde? Raspustila sam se na samom kraju juna, bila na selu, na moru, kod rodjaka.. Onih meni najlepših dana bilo je sasvim malo. Znate ono, probudite se bez alarma, gledate serije i filmove, pustite muziku pa skačete po kući, pravite razne kombinacije, uveče šetate sa prijateljima, a potom  online do jutra. Epa, ovog leta imala sam baš malo takvih dana. Iako se nisam opterećivala učenjem, imala sam puno obaveza. Ne znam jesam li se odmorila, verovatno bih mogla još.
Ipak, bilo je lepo, kada se osvrnem, zaboraviću sve loše i uzivati u onim divnim danima koji su iza mene.


Došlo je vreme da se uozbiljimo. Spremite se na smeh i suze, radosti i tugu. Spremite se na teške rančeve i rano ustajanje. Na višesatno učenje, zapuštene lekcije, nepravedne nastavnike i profesore, teške testove.. Svima nam je jasno da neće sve biti savršeno. Ja volim da budem realna, nikada ne kazem učiću ceo dan i dobiti peticu, ako znam kakva je profesorka, i ako znam da kako god znala neću dobiti 5. Udjite u štos, vidite šta ko trazi i raskrčite sebi put do savršenog proseka, nije strašno da nekada prepišete i  krenete lakšim putem, ali, ako za taj dan niste naučili, prepisali ste i dobili 5, neka vas to motiviše da naučite to gradivo, iako profesor neće pitati.

Ovo  je moja pozitivna poruka za vas. Večeras spremite kombinaciju, uronite u toplu, mirišljavu kupku, i već od starta počnite da se trudite, učite i radite. Nadjite vašu motivaciju i cilj, i idite ka tome. Kao što rekoh neće vam uvek biti lako, ali ako nešto zelite, ništa vas ne moze zausstaviti. Zato, samo hrabro, i već sutra provedite neko vreme nad knjigom. Učite redovno i ne nervirajte se zbog nebitnih stvari i.. srećno!  Kada pomislite da je teško, setite se da još hiljade vaših vršnjaka trenutno radi isto što i vi. Da ustajete istovremeno, imate iste rutine, predmete, muke. A kada znamo da nas je više odmah je lakše.

Kvalitet je opet pokvaren :/

Ostavljam vas da se pripremite za sutrašnji dan, da se opustite i odmorite, a onda ujutru, srećno nam svima, zelim vam sve najlepše, zelim vam najbolji skolski provod i prosek! :)

5 коментара:

  1. Hvala ti puno na lepim željama, hah. :) zaista ovaj raspust je uasno brzo prošao, a samo kad se setim da sam na kraju juna kukala kako jedva čekam da krenem u srednju škol, sad se ježim i od same pomisli haha. ;)

    Novi post-> www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post! Daaa, raspust je preleteo jako brzo. Kao da je juce bio 1. jul. Ja sam obecala sebi da cu vec od sutra vredno uciti, videcu da li cu uspeti. Zelim ti srecan polazak u skolu! <3

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Divne slike draga i još divniji post !
    Tebi sve najbolje za sutrašnji dan,ali ostalih devet mjeseci(samo kad se sjetim,samo kad se sjetim urgh).Eto želim ti da ti sve ide glatko,da nemaš problema,da dobijaš dobre ocjene,ali i da pronađeš vremena kako bi tu i tamo poklonila nama jedan post ! :* :)
    Uniquisi ♥

    ОдговориИзбриши
  4. Super post. Lepe slike, ali mi je žao što su se pokvarile, znam o čemmu govoriš. :)
    Drago mi je si divno provela ovaj letnji raspust, želim ti srećnu novu školsku godinu! ♥
    poseti, novi post:
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  5. Sjajan post!Tekst je predobar!Srecna Nova skolska godinai tebi!
    jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...