среда, 10. август 2016.

Avon paket - jul 2016

*Post nije sponzorisan*
Već par godina svakog meseca poručujem različite proizvode iz avona, isprobala sam dobru većinu. Odlučila sam da sa vama podelim šta sam ovog meseca poručila, a ako vam se ovakvi postovi dopadaju, pisaću ih češće :)
Izvinjavam se zbog loših fotografija, vreme je tmurno, a i telefonska kamera mi se kvari..



 Ovo je parfem Today, sadrzi 50ml iako se čini dosta mali. Koristila sam ga i ranije, i baaš mi se dopada miris, dugotrajan je, nadam se da će tako i ostati (pošto sam imala malo neprijatno iskustvo sa Little Black Dress-om koji mi je ranije bio omiljeni). A pakovanje mi je preslatko


Malo je reći da postajem opsednuta mat karminima iz avona. Prelepi su. povoljni, izuzetno dugotrajni, mat, i ne suše usne. Istina, imaju samo 15 nijansi, to je jedina zamerka. Ovo je već treći komad iz kolekcije i svaki je lepši od lepšeg. Inače, na slici se ne prikazuje prava nijansa, on je u boji koze i prelep mi je.

Takoše, u poslednje vreme sam luda za prstenjem. Obično su svi u srebrnoj boji, ali ovi su mi se jako dopali pa sam ih kupila. Dakle, dobije se 5 prstenova zlatne boje. Jedan mi se polomio pri otvaranju, ali najmanje mi se dopadao pa ga ne bih ni nosila. Zanimljivo je što se svaki od njh moze nositi i sa prednje i sa zadnje strane koje su različite pa izgleda baš simpatično..


Koristila sam i one zelene kapi, ali one su za suve krajeve pa mi se nisu dopale. Ovo su kapi za kosu. Kupila sam ih u nadi da će je nekako obuzdati pošto je dosta "naelektrisana", ali, koristila sam ih samo jednom  pa ne mogu reći neke utiske. Mada, kosa mi nikada nije bila ovako meka, videćemo.


Ne mogu na prste izbrojati koje je ovo pakovanje kreme. Nisam sad preterano oduševljena, ali ove kreme imaju baš prijatan miris, mekšaju ruke, brzo upijaju, i baš mi se dopadaju. Ima ih u pakovanjima svih veličina, a ovo je najveće - 400ml. Predhodno pakovanje mi je trajalo mesecima unazad.

Hmm, rekla bih da mi je trenutno ovo omiljeni parfem. Rare Pearls, treće pakovanje (a sada sam kupila dva u rezervi da imam). Jako prijatan i dugotrajan miris, jedan od boljih iz avona, a meni trenutno, kao što rekoh, najbolji..

Nadam se da vam se ovaj post dopao, ukoliko zelite recenziju nekog proizvoda, ili prelistavanje nove brošure gde ću vam preporučiti neke mojje najdraze proizvode, pišite mi u komentare :)

7 коментара:

  1. Odličan post!Ja sam pre bila Avon dama,ali više nisam.Sve stvari su predivne.Prelistavanje brošure je stvarno dobra ideja. Imala sam istu takvu kremu od 400ml i miris je stvarno savršen. ♥♥

    Ukoliko možeš,želiš i hoćeš poseti moj blog, nova sam. Nadam se da ćeš mi ostaviti komentar i dati savet,jer si iskusnija. ♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/2016/08/my-first-post-welcome-to-my-blog.html

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam ranije redovno naručivala iz Avona, uglavnom su to bili parfemi koji su moja opsesija. Sada se suzdržavam od narudžbina jer moram da štedim novac za nešto drugo. No, dobro. Prelepe stvari si izabrala. TTA parfem mi je na trenutnoj wish listi, prstenje je jako kul, karmin takođe jako dobar, ma sve, sve je super, to je definitivno nešto što bih i ja naručila. ♥:)x

    http://georgiarose5.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. obozavam avonove proizvode, imam i ja ovu kremu, bas dugo traje, sad je intezivno koristim, mislim da imamo istu nijansu ruza i avonovi parfemi su fantasticni

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  4. Proizvodi izgledaju fenomenalno i toliko su preljepi da neke moram probati *-* Odličan post!

    Ako imaš vremena, posjeti moj blog i pročitaj novi post: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  5. Avon je stvarno odlična marka. ☺ Parfemi mi se naročito sviđaju, međutim i prstenje i ruž deluju sjajno. ❤ Fotke su odlične. ❤❤
    <333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.com - NOVI POST o blogerima

    ОдговориИзбриши
  6. Slike nisu loše uopšte.Svi proizvodi su odlični :) Avonovi parfemi nikada ne razočaraju ♥

    beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Imam istu kremu, ja sam zadovoljna njom. Prstenje je prelepo, zaista. :)
    P. S. Poslala sam ti poruku na email, pogledaj kad stignes. :)

    introvertna-holandjanka.blogspot.com <- novi post

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...