четвртак, 18. август 2016.

Pomoć u školi: Ogranizacija po smenama COLLAB

Iii, ovo je prvi collab post ove godine! U pitanju je "saradnja" sa Introvertnom Holandjankom. Kada pročitate ovaj post obavezno idite na njen blog gde vam pise na sličnu temu. Ona ima sjajan blog i morate ga posetiti. Ovim tekstom opisujem vam moju organizaciju po smenama. Zapravo moja škola ima samo prvu smenu, ali, u osnovnoj sam imala obe, pa ću se prisetiti, nadam se da ćete imati koristi od ovoga..

I smena:
Dolazim kući u 15h. Odmaram se i oko 16h krećem s učenjem. Za vreme odmora pogledam neku emisiju, pospremim sobu, porazgovaram sa mamom ili drugaricom. Takodje, za vreme odmora na poseban papir izdvojim sve predmete koje sam imala tog dana i koje imam sutradan. Tu se nadje maksimum 12 predmeta, ali se obično većina ponovi. Potom uradim domaće, naučim današnje lekcije, prepišem sve potrebne beleške, a to mi ne oduzme puno vremena. Kada završim sa tim krenem sa pripremom najblizih testova i odgovaranja. Nekada sve završim za sat, nekad za dva, nekad i duze, zavisi. Pauzu napravim samo za ručak, jer se moj mozak i moje telo privikao na takvo učenje. Kasnije, ukoliko je lepo vreme izadjem napolje, ukoliko ne, odgledam neki film, seriju, ili čitam neku školsku lektiru. Nekada čak, ako me interesuje neko gradivo, sačuvam slobodno vreme kako bih saznala nešto više. Period 20-21h provodim u kupatilu, i posvećujem ga sebi. To me uvek opusti. Nakon toga, preslušam se svaku naučenu lekciju toga dana i legnem. Obično uzmem telefon i ostanem do jutra ne radeći ništa pametno, madaa, ako znam da će sutrašnji dan biti naporan, sklonim ga u drugu sobu i zaspim što je pre moguće.



II smena:
Budjenje mi oduvek teško pada. U drugoj smeni obično sam ustajala oko 11h a onda spremanje pa škola. Ali hajde da vam ispišem kako bi trebalo to da izgleda, jer se ja očigledno nikada nisam uklopila sa ovom smenom. Naime, budjenje je u 7h, dok se spremim i pripremim za učenje to je 8h. Obnovim sve što sam sinoć naučila ili naučim šta nisam stigla. Utom je vreme za doručak i crtane filmove (da, daa), nakon toga sledi slobodno vreme (ako je učenje gotovo), pa spremaanje za školu. Dolazak iz škole je bio oko 19h. Tada se odmaram klasično, postavljajući plan učenja opisan gore, I učim do 20h kada sledi moje vreme. U drugoj smeni obično ostanem budna duze kako bih sve stigla. No, pročitajte ovo, ali mozda nije pametno da potpuno poslušate. Ne znam, po meni svako gradivo treba da prenoći, no, odlučite sami.


Uskoro ću vam pisati nešto i o organizaciji testova, učenja i slično, pa, pratite me, spremam puuno postova za pomoć u školi. A ako ste stigli do kraja ovog posta, vreme je za post moje "koleginice" čiji link imate u prvom pasusu.

7 коментара:

  1. Odlican post! Super si organizovala svoje vreme. Drago mi je sto smo saradjivale, nadam se da cemo raditi jos collab postova. <3

    ОдговориИзбриши
  2. Ove godine sam druga smena i to uopste ne zelim.Druga smena ima bas malo vremena za ucenje i za slobodno vreme tako da cu morati sto bolje da se organizujem.Tvoja organizacija je odlicna :)

    beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Fantastičan post! JAko mi se sviđa što si organizirala svoje vrijeme najbolje što mozes *-*

    Ako imaš vremena posjeti moj blog: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  4. Super post. Ja sam procitala iba posta i divni su! Saradjujte opet! :D
    Ja isto volimda u drugoj smeni, pre ucenja i uz dorucak gledam crtace :D #SundjerBobFan
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  5. Ja mnogo vise volim drugu smenu, iako nemam puno vremena za ucenje sto ce biti zeznuto sad kad krenem u gimnaziju. Ali nikako ne mogu da ustanem ujutru rano, tako da ce 2 smena zauvek biti moja omiljena. XD

    Na mom blogu je novi post o odrastanju pa pogledaj. ☺ I zaprati me, ako mozes.
    worldarounyo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Lijep post, bas mi se dopada vasa suradnja buduci da ste obe rasturile na ovu temu. Takodjer imam samo jutarnju smjenu, ali sam ranije imala dvije smjene i uvijek bi se, (bas kao ti) kasno ustajala. Jednostavno se ne znam organizirati xd. Hvala na savjetima!
    Posjeti moj blog i ako se uclanis, napisi u komentar kako bi mogla uzvratiti: www.shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Ja sam druga smjena, ali od sljedće godine ću biti prva tako da se moram naviknuti. :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...