недеља, 28. август 2016.

Kombinacije za školu

Još pre deset dana spremila sam post sa letnjim kombinacijama, a onda se vreme ‚upropastilo i post nije ugledao svetlost dana. No, danas vam prikazujem neke kombinacije koje bih ja nosila u školu. 

Ova kombinacija je po meni jaako slatka. Ove farmerice su mi baš lepe, od sada su na mojoj wish listi. Ne znam šta bih vam više opisivala, sve se jasno vidi na fotografiji :)


Ovo je nešto klasično. Kada vam nije do sredjivanja, ali ipak znate da ne trebate doći u pidzami. Iako je potpuno obično, sadrzi neku posebnost i jaako mi je simpatično :)



Obozavam dukseve! U poslednje vreme neprestano kupujem muške, trenutno su  mi super. Ova kombinacija je potpuno opuštena, a opet zanimljiva i lepa. Baš onakva kakve volim!


Ova kombinacija mi se jako svidja, potpuno je u mom fazonu. Već sam ranije pisala kako svako treba da ima barem jednu belu majicu u garderoberu, zaista se savršeno uklapa. Dodala sam tu i patike druge boje, da razbijem svu tu sivo-belu atmusferu, ali, ukliko vam se to ne dopada, i bele starke su odlične!

U vrelim jesenjim danima, suknjica moze biti dobro resenje. Ja ne volim da je nosim u školu, ali ukoliko se vama svidja, nosite je. Elegantno je i lepo, a nije vulgarno tj. pristojno je za školu.
Bela majica ponovo hah.


Koji je vaš stil za školu? Koja kombinacija vam se najviše dopada?

10 коментара:

  1. Odličan post, član sam na tvom blogu, uzvrati ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Super kombinacije, prva i druga su mi favoriti. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Fantastičan post! Jako mi se sviđaju tvoje kombinacije za školu i nemogu odlučiti koja je bolja *-*

    Ako imaš vremena posjeti moj blog i komentiraj: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  4. Drugi outfit je top!

    Novi post → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Sve kombinacije su predivne,a li treca mi se najviše dopada pošto je baš u mom fazonu. :) Odličan post, draga! <33

    Novi post-> www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  6. 2 kombinacija aaa zaljubila sam se *-*
    odlican oufit post :) <3
    Ja nemam neki stil,uglavnom nosim tamno,u indie,grunge,rock fazonu xD

    imam novi post o filmovima,ako hoces pogledaj
    dreamer-ana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Sve kombinacije su odlicne.Prva mi se bas svidja!
    jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Predzadnji outfit mi je najbolji. Nisam neki komplicirani tip, bijela majica, traperice i tenisice ili starke osvajaju :)

    Ponovno na blogu, požuri ostaviti svoj komentar - http://justbewhoyouwantbe.blogspot.hr/ ♥

    ОдговориИзбриши
  9. Super kombinacije za devojke ;)
    ilofashion5.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  10. Svaka mi je kombinacija super! Ja najčešće biram uže hlače i malo šire bluze ili džempere . :D


    NA MOM BLOGU JE U TIJEKU DARIVANJE -> itsnina23.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...