уторак, 23. август 2016.

Top 6: Omiljeni blogovi

Počeh da pišem post i zamislih se. Čitam tako puno blogova, toliko njih mi je jako drago i ne znam koje bih izdvojila.. Pošto je ovo rubrika top šest, ne mogu je proširiti sada. Prvih pet mesta sam odmah popunila, a onda je nastalo dvoumljenje. Ipak, na kraju sam se odlučila, pa ću krenuti odmah.
*pišem ih nasumičnim redom, ne od omiljenog do najmanje omiljenog*

1. Anjas diary
Anja je divna. Pratim je od samog početka, a verujem da svi već znate za nju. Njeni tekstovi me uvek oduševe i opuste, jako je dobra i pazljiva, ima sjajan blog. Fotografije su joj odlične, i uvek ih lepo uklopi uz samu temu posta. Piše od svemu, šta god vas interesovalo, kod nje ćete to i pronaći. Ukoliko je niste zapratili do sada, šta čekate?

2. Iva Fashion Diary
Ivu sam dosta dugo pratila na asku, tek kasnije sam počela i na blogu. Ona je prelepa! Radi odlične recenzije koje mi uvek pomognu da se odlučim šta ću kupiti. Uz to, uvek lepo i pristojno odgovori na svaki komentar, i ako se radi o proizvodu, sve objasni. Takodje, ima super OUTFIT postove koje mnogo volim. Ukoliko volite modu i lepotu, njen blog je pravo mesto za vas!

3. Kapege
Šta reći? Verujem da je svi znate kao našeg vesnika proleća koji i u sred tmurne zime ima vesele fotografije koje nas uraspoloze i motivisu. Svestrana je i piše o raznim temama, iz svakog njenog posta naučićete nešto novo. Jako je vedra i zabavna, puna novih originalnih ideja. Verujem da će se, ako već nije, naći i na vašoj listi omiljenih blogera čim prvi put ugledate njene postove!
4. The glam and glitter
Tamara je već svetska blogerka i sigurna sam da svi znate za nju. Obozavam njen post!  Uvek ima zanimljive tekstove, i još lepše fotografije. Pored instagrama koji joj je fenomenalan, i na blogu mozete videti tonu savršenih kombinacija za sve prilike. Takodje, obozavam njene travel postove, kada pored divnog outfita vidim i predivne predele koje dočara kao da sam tamo.


5. Introvertna holandjanka
Za Katarinu sam čula pre samo par meseci, ali mislim da je ona divna blogerka. Iako je da kazemo još uvek na početku ima sjajne tekstove i zanimljive teme za pisanje. Radujem se svakom novom postu jer nikada ne znam šta da očekujem, a svaka tema joj je odlična. Ako je niste zapratile do sada, kliknite na njeno ime i učinite to.

nisam uspela da pronadjem banner :/
6. Miljana Easy Skillful
Mnogo mi se svidja dizajn njenog blog, tako je svetao i lep, odmor za oči. Uz to, ima odlične DIY ideje, kao i prezanimljive postove koji umeju da me nasmeju i nateraju na razmišljanje. Definitivno jedan od jako dobrih blogova. Obavezno pročitajte njene BTS postove koji su odlični i mogu biti od koristi svima.

Naravno, pored njih, imam još puno blogova koje baš volim. Neki od njih su Petrin, Katarinin, Sofijin.. Čije linkove trenutno ne mogu da unesem. Nadam se da vam se ovakvi postovi dopadaju, ako hočete još neke iz rubrike top 6 javite mii :)


24 коментара:

  1. Nemaš pojma kako mi je drago kad vidim da me netko ovako lijepo pohvali i opiše!
    Hvala ti puno ljepotice. Tvoj blog mi je jako drag i stvarno mi je drago ako ti pomognem, veliki poljubac šaljem! ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala ti puno, puno, puno! Ulepšala si mi dan <3 <3 <3

    ОдговориИзбриши
  3. Fantastičan post! Pratim ih sve i sve su prekreativne i odlične blogerice *-*

    Novi post: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala ti punoo,mnogo si me oraspolozila,divna si! <333

    ОдговориИзбриши
  5. Mnogo mi je drago sam se nasla na ovoj listi. Hvala ti puno na lepim recima,ovog jutra sam stvarno dobila dve lepe vesti, nadam se da ce tako ostati do kraja dana. Ljubim te, hvala jos jednom! ♡♡♡

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Sjajan izbor draga! Takođe post je predivno napisan i opisan :* <3

    http://modernastreberka.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Hvala ti do neba! Baš se obradujem kad god vidim da neko voli da čita moj blog! Divna si i stvarno mi mnogo znače ove lepe reči koje si napisala! :**

    ОдговориИзбриши
  8. Većinu blogova koje si navela i ja pratim i jako volim. :)
    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  9. Anja i Iva su takođe moje omiljene bloggerke i predobre su i blogovi su im savršeni ♥

    Novi post → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...