петак, 05. август 2016.

Montenegro photos

Nedavno sam se vratila sa mora. Boravila sam u Dobrim Vodama prvog puta i oduševljena sam. Plaza je predivna, more non stop toplo i čisto. Noćni zivot jos uvek nije previse razvijen, ali je ipak jako lepo. Ima ljudi, uglavnom su stranci, a ja baš volim da čujem neki novi jezik. Ima predivnih hotela i izuzetno sam zadovoljna, baš mi se svidelo. Obilazila sam i susedne gradove, Crnu Goru mnogo volim i rado je posećujem. Takodje, prvi put do sada sam posetila Nacionalni park Lovćen i malo je reći da sam oduševljena. Pogled je fenomenalan i definitino ga vredi posetiti. Napisaću odvojen post o tome :)
























Dopadaju li vam se fotografije?
Da li ste nekada bili ovde?

6 коментара:

  1. Nikada nisam bila, ali poželjela sam da jesam. Slike su predivne i svaka čast! <3

    ОдговориИзбриши
  2. Predivne fotografije :) Baš su tumblr :D Nikada nisam bila u Dobrim Vodama ali prekrasno izgleda :)

    fashionawakebyb.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Uh, fotografije su savrsene! Zelja mi je otici nekada u CG jer po slikama vidim da je stvarno lijepo tamo :)

    MMara moj blog

    ОдговориИзбриши
  4. Slike su fenomenalne,ja nemam reci <33!Svaka je posebna na svoj nacin i kada sam ih videla pomislila sam da su skinute sa tumblra <33!Definitivno cesce treba da kacis postove sa puno slika <33!Nisam bila u tom mestu,obicno sam isla u Bar :)!

    novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Slike su supeer, ja sam u Petrovcu još uvek,a bila sam jedan dan u Dobrim Vodama, i moram reći da sam oduševljena mestom! Voda je toliko lepa i pre svega čista, baš sam uživalaa

    ОдговориИзбриши
  6. Super su slike.Obozavam putovanja a i rado idem u Cg. Bila sam u Dobrim Vodama ali pre godina. Uh, bas je proletelo. Verujem da se od tada dosta promenilo.Mi smo dosta vremena tada provodili u Utjehu i u Ulcinju. POzdrav.

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...