понедељак, 22. август 2016.

Pomoć u blogovanju: Postavljanje gedzeta

Zapravo, većina blogera zna za trikove koje ćete čitati u rubrici "Pomoć u blogovanju". Ali, tu je i dosta novih devojčica koje se zele oprobati u blogovanju, tako da će ovi postovi biti posvećeni njima. Kada sam otvorila blog dva dana sam čačkala sve po njemu dok nisam ukapirala veći deo caka, upravo zbog toga pišem ovo, nadam se da će nekome pomoći :) I da, ne obraćajte paznju datuma sa slika, pisala sam ove postove ranije haha



Gedzeti su preopširan pojam. Oni ulepšavaju i sam izgled bloga, ali mogu ga i upropastiti (ukoliko ih je previše ili premalo). Danas vam pokazujem meni najzanimljivije gedzete, a kako ste vi dizajner vašeg bloga, mozete ubaciti koji god zelite. Na slici iznad mozete videti kako ulazite u odeljak gde se ubacuju gedzeti, dakle blogger-izgled bloga-dodaj gedzet


Na samom početku tu je gedzet stranica, no, nešto više o njemu ću pisati u posebnom postu, jer mislim da je to tema kojoj se treba više posvetiti.
Sledeći je Lista veza gedzet. Tu su vaše mogućnosti beskrajne. Mozete dodati medijske partnere, omiljene blogove ili nešto treće. Vi birate naslov tog odeljka, i postavljate u njemu linkove koje zelite, ukoliko mislite da treba da napišem malo opširnije i o njemu, pišite mi.


Konkretno ova dva gedzeta ne koristim, ali nekome mozda mogu biti od pomoći. Prvi je prevodilac, u slučaju da pišete postove na stranom jeziku, pa vaš čitalac ne zna da prevede neku reč (na primer). Drugi je Lista, kao što i ovde vidite u opisu, uz pomoć nje mozete postavljati raznne liste (to do, omiljene knjige, filmovi, blogeri, proizvodi...)


Gedzet sa čitaocima je po meni sastavni deo svakog bloga, Mislim da nema potrebe da opisujem za šta sluzi. :)


Pre svega, oznake, vi u vase postove mozete dodati oznake, a preko ovog gedzeta mozete omoguciti citaocu da sagleda odjednom sve postove pod istom oznakom.
Popularni postovi su takodje bitni. Po njima i vi jednostavno vidite šta je najčitanije na bllogu, a i vaši čitaooci u ostalom.
Poslednji gedzet je Polje za pretragu, tu citalac moze uneti jednu ključnu reč koja ga zanima, a blogger će mu izbaciti sve postove koji sadrze tu reč :)

Nadam se da sam vam barem malo pomogla, naravno, ponavljam, vi birate koji gedzet ubaccujete, to ne znači da treba dodati sve ove.

16 коментара:

  1. Sigurno će ovaj post biti od koristi mnogim početnicima blogovanja! Super post! :) <3

    https://modernastreberka.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Super post, stvarno je od koristi. Ja sam se jako mučila što se toga tiče, a ovako nekome stvarno može pomoći. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Kada sam pre godinu dana pocinjala sa bloggovanjem morala sam da trazim na yt kako urediti blog jer na drigim blogovoma nisam nasla takve postove.Sigurna sam da ce ovaj post pomoci mnogim pocetnicima u ulepsavanji njihovog bloga. 💗

    beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Super post za sve početnike!! xoxo
    Vesna - Home Chic Club
    http://vesna-kreativnostidrugesitnice.blogspot.rs/2016/08/affordable-and-chic-home-office-in-5.html

    ОдговориИзбриши
  5. odlican post!!

    https://anastazijaiemma.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  6. Super post, ako želiš pogledaj moj blog i učlani se, uzvraćam.
    http://lillysecret.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  7. Cao, zanima me na koji nacin si postavila na vrhu ove kategorije postova npr:Instagra, putovanja, knjiski moljci...?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ćao, planirala sam poseban post o tome, ali evo, pokušaću ovako da ti pojasnim. Ne znam da li se to radi na ovaj način, jer sam ga sama pronašla, ali krajnji rezultat je svakako isti. Pre svega, bitni su ti tagovi na postovima. Pomoću njih, postovi će se sami razvrstavarti u odgovarajuće kartice. Potom idi na izgled bloga i pritini jednu od kolona koje se nalaze iznad radne površine (gedzet) i odaberi gedzet stranice. Tu imaš opciju da dodaš link spoljne veze tj. link odredjenog taga, npr "putovanja" potom ga preimenuješ i sačuvaš. I to je to. e sada, da bi imala taj link, treba da imaš i poseban gedzet (negde sa strane) i tu izaberi "oznake". Tu ćeš upisati odredjene tagove po svom izboru i postovi će se rasporediti, kasnije udješ u neki od tih oznaka (preko bloga) i linkuješ je kako bi je prenela na gore pomenut gedzet stranice. Gedzet oznake kasnije možeš obrisati. Nadam se da sam ti barem malo pomogla, ne znam baš lepo da ti objasnim ovako, bez fotografija i svega ostalog, ako ti nešto i dalje nije jasno, pitaj me ponovoo, pa ću pokušati da pojasnim :)

      Избриши
  8. Pokusala sam nesto alinisamse najbolje snasla. Ako si planirala napisi post o tome pa tamo svakako stavis slike. Hvala u svakom slucaju
    http://milanasweetlife.blogspot.rs/
    https://www.instagram.com/milana_mima/

    ОдговориИзбриши
  9. Planirala sam da počnem do kraja godine da se 'bavim' blogovanjem i ovo će mi u svakom slučaju bar malo pomoći (s obzirom koliko sam ja smotana) :D

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...