недеља, 21. август 2016.

Omiljene letnje nijanse lakova

Obozavam nalakirane nokte! Nekada sam svakih 5 dana menjala boju, dok sam ovog leta lak promenila svega četiri puta (dva puta kreč beli i dva puta plavi, videćete ih u nastavku), nisu spadali, a menjala sam ih kada bi dosta izrasli. U nastavku teksta videćete nijanse koje inače volim da nosim tokom leta, tačnije, tri laka sa vrha liste. Odmah dotle je zeleni golder rose lak u nijansi, ali nisam ga tu uslikala.


Pre par godina, imala sam savršeni florosentni lak, ali, nakon što sam ga potrošila nigde nisam mogla da nadjem sličnu nijansu (ista se više ne prodaje, mislim). No, početkom leta sam naišla na ovaj, oduševio me. Nazalost, kada sam uporedila sa starim lakom, nijansa je mnogo manje florosentna, ali, nema veze, dopada mi se i ovaj!



Ova dva laka oduvek koristim u kombinaciji sa nekom bojom, ili ih nanesem kada ne zelim nikakav lak. Prosto su savršeni, prvi lak jako jača nokte, znate već i sami. Ovaj matte top coat marke Golden Rose je odličan. U poslednje vreme volim samo mat nokte, a on ih matira u roku od dve sekunde i jako brzo se suši.


Ranije sam koristila Gabrini beli lak i bio mi je odličan, a i ovaj je takodje. Ovo je nijansa 02 , i letnji pun pogodak!


Ii, poslednji lak je takodje iz ove kolekcije, (ne dopada mi se, nikako). Plave nijanse lakova baš obozavam, i ova je baš divna! 

6 коментара:

  1. Ovaj plavi bas lepo izgleda, inace obozavam da nosim plave lakove.:)

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Baš su predivni lakovi, ja stvarno volim kreč bijele lakove, mislim da su nekako najjednostavniji, a opet idu uz sve.
    Imam neki nekog nepoznatog brenda i super mi je .
    Vidim ti voliš Golden Rose lakove i baš su slatki. ☺

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se, i ja ih obozavam. Pa da, uglavnom najviše njihovih lakova imam :)

      Избриши
  3. Divni su lakovi. Ja ipak volim neke pastilne lakove,tipa baby pink,bela,nude. Oni mi idu uz sve i ne moram da brinem da l' mi se slaze uz outfit. :)
    https://letsbetogethertonight.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Takodje, mada, takve nijanse obično koristim dok traje školska godina :)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...