уторак, 16. август 2016.

Nema BTS serijala??

Škola se polako primiče, ove godine ne planiram BTS serijal, no, kroz čitavu godinu će se provlačiti rubrika "Pomoć u školi" gde ćete svašta pronaći. Kao što ste mogli primetiti, protekle sedmice sam pisala svakodnevno, ne znam koliko ću još moći tako, ali nadam se barem još neko vreme. Oduvek sam volela sve te serijale (summer, bts, christmas itd), no, ove godine sam se ipak odlučila na ovo. Tokom čitave godine ću pisati svakakve teme koje će vam, nadam se, biti od koristi, kako ostatak meseca nebi prošao samo u takvim postovima. Dok ne počnem sa tim, čitajte i komentarišite moje dosadašnje postove na temu škole, čije linkove mozete videti dole:

Moja slika :)


Učenje , ovim postom nikako nisam zadovoljna, definitivno moram napisati novi


Inače, isplanirala sam gomilu ovakvih predloga, ali zelela bih da cujem sta vi zelite 

3 коментара:

  1. Lepo je to sto si se ove godine odlucila za neke promene,svejedno jedva cekam postove koje si najavila <3 :)!

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala za komentar na mom blogu :) .Zapratila sam te, uzvrati
    xoxo

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...