понедељак, 29. август 2016.

Šta mi nedostaje u vezi škole?

Septembar se opasno priblizava. Još uvek ne znam da odgovorim na pitanje "Nedostaje li ti škola?". Zao mi je raspusta, zao mi je što nema svakodnevnih filmova, serija. Nema više čestog čitanja, spavanja do podne.. Ipak, sve ima drugu stranu pa postoje i neke stvarčice zbog kojih ne mogu da dočekam prvi septembar. Izmedju ostalog, ovo su neki primeri zbog kojih zelim nazad u školu:


1. Prijatelji.

2. Plakanje od smeha

3. Dobacivanje nastavnicima.

4. Sitne slatke podvale.

5. Drhtanje pred biologiju.

6. Hladjenje sveskama na odmorima.

7. Drhtanje i pored deset slojeva odeće.

8. Razgovori u autobusu po povratku iz škole.

9. Silno iščekivanje petka

10. Završne vezbe iz fizike


11. Odlaganje testova

12. Kad je čas odgovaranja, a ja imam ocenu

13. Kupovina pribora

14. Brbljanje na engleskom

15. Fore profesora fizike (prestrog je, ali fore su mu presmešne)

16. Slikanjee

17. Dopisivanje na grupnom četu za vreme časova

18. Gledanje po hodnicima

19. Ćevapi svakoga dana

20. Dopisivanja na grupnom četu do jutra, iako imamo neki test


Šta vama nedostaje kod škole? Da li vam ona sama nedostaje?

6 коментара:

  1. Navela si stvarno fenomenalne činjenice haha :) Meni definitivno najviše nedostaje društvo,a sada sam jako srećana pošto krećem u srednju, pa ću upoznati i nove prijatelje. :)Definitivno mi najviše nedostaje dobacivanje nastavnicima, čavrljanje na odmorima, veliki odmor i plačinka iz fast fuda... toliko je toga haha. .9 Odlično, još jednom, draga! <33

    Novi post-> www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  2. Super post! Ja jedva cekam skolu zbog drustva i silnog zabavljanja na autobuskim stanicama. :D
    Ali pomalo i zbog ucenja, koja mi svakako ne pdostaje, ali u umerenim kolicinama. :D
    Poseti:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  3. Ja također jedva nekako čekam zafrkanciju u društvu i samo to da imam nešto da radim.Također jako volim pisati pa mi i to malo nedostaje,jel.Škola nije skroz tako loša,samo se ponekad čini,a kad je društvo tu sve je bolje !
    Uniquisi ♥

    ОдговориИзбриши
  4. Ja jedva čekam i ne čekam školu, hahah. Ali neki od razloga su: imat ću obavezu, neću blejati čitav dan u kući, smijanje sa prijateljima, smijanje nastavnicima i da budem van kuće, hhaahha.

    http://adnnaacorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  5. Nedostaje jako!
    Pogotovo kako sam ju završila, strašno će nedostajati apsolutno sve šta si napisala!

    ОдговориИзбриши
  6. Potpuno te razumem!Na neki nacin ne volim sto krecem u skolu,a sa druge strane jedva cekam.Inace moje odelenje je najgore u celoj skoli haha,i svaki dan se desava nesto zabavno i smesno.A i svaki dan se druzim sa prijateljima i bff!Sjajan post!
    jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...