понедељак, 15. август 2016.

Top 6: Komedije

Raspust? Filmovi, filmovi, filmovi. Ne znam koliko sam ih samo odgledala. Obozavam ih. Imam svoje liste, gde upisujem sve filmove koje sam gledala i koje ću gledati, a onda, kada me neko pita za predlog, prosledim mu istu od preko 100 filmova raznih zanrova, ii, izbor je na njima. Danas izdvajam omiljene komedije, ali filmova a ne serija. Nisam prevelikii ljubitelj, ali nekada bi samo lezala i smejala se.. Ne idem redosledom, već onako, kako se koje setim.. :)


1. The sweetest things
Moj vam je savet da ne čitate rezime filma, jer po njemu zvuči prilično dosadno. Nije klasična komedija, ali ja sam se baš smejala i bilo mi je zanimljivo.



2. Friends with kids
Okej, ako pročitate recenzije stručnjaka, uglavnom film dobija osude. I zaista, ne podrzavam samu ideju filma u stvarnom zivotu, ali zabavilo me je, nije potpuna komedija, ali potpuno opuštajuće, osim ako ne planirate da uradite isto što i glavni likovi.. Odmah da kazem da ne garantujem prevelika oduševljenja, ali 7+ je zasluzio!



3. Dirty grandpa
Verujem da ste mozda pogledali film. Nije nešto što bih gledala sa roditeljima, ali nema nikakve konkretne scene, jako je zanimljiv, skrenuće te misli sa stvarnosti i lepo se nasmejati.



4. Lovci na deveruše
Prva je ovaj film prikazala hiljadu puta, i sigurno ste bar delić odgledali. A imate preporuku da odgledate i ostatak filma :)


5. She is a man
Jedan potpuno teen film, veoma zabavan i veseo, obozavam takve filmove i voleću ih uvek bez obzira koliko godina imala..



6. Ponovo u 18.
Moram priznati da se ne sećam baš najbolje radnje ovog filma. Znam da mi se svideo i da sam se smejala, ali i plakala u nekim delovima, ali sećam se samo pojedinih scena, ista je stvar i sa You again, pa eto, pogledajte oba..


Ovo su filmovi koji će vas opustiti i nasmejati, nisu preterano poučni niti psihološki ni edukativno korisni, ali, svakome su potrebni za punjenje baterija tokom leta. Tu bih naravno mogla navesti i Za sve je kriva svekrva, ili Sam u kući, ili Hello Ladies, mozda cak i Detpull koji je na mene u bioskopu ostavio jak utisak, ali eto, odlučila sam se za gore navedene, iako nisu puno boljih od ovih sad. Sve u svemu, čim skupite vreme, odgledajte svih 11! I javite utiske, naravno.

7 коментара:

  1. Sjajan post!Zaista!Gledala sam sve filmove sem "Friends with kids".I planiram da ga pogledam.Uclanila sam se i imas predivan blog,pa ako zelis uzvrati :).

    Na mom blogu je veci internacionalni giveaway,ukoliko zelis ucestvuj! :)
    Anja's World

    ОдговориИзбриши
  2. Super post ;))
    Prvi put sam na tvom blogu i bas mi se dopada ;-))
    Tvoj sam clan od danas <3
    Ako nadjes vremena bilo bi mi drago da pogledas moj blog, ako ti se svidi, uclani se ;-)
    janaxxbhdreamers-coul.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Sjajan post.Obozavam komedije.Od ovih koje si ti predlozila jedino sam odgledala Za sve je kriva svekrva i film je za svaku preporuku.Sigurno cu i ove druge sa tvoje liste pogledati ♥♥♥

    http://tiannafashonandstyle.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Super predlozi! Najviše volim da gledam takve filmove, potpuno me opuste i preporode!
    Ako želiš možemo da zapratimo jedna drugu. Javi mi na mom blogu, da bih ti uzvratila. :D
    Vesna - Home Chic Club
    novi post: http://vesna-kreativnostidrugesitnice.blogspot.rs/2016/08/a-product-review-twinkledeals.html

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...