уторак, 09. август 2016.

Beauty life hack

Ovo je moj prvi life hack post. Nisam znala da ga napišem jer obično gde god uđem ponavljaju se isti ili slični primeri. Pokušala sam da vam pokažem nešto što se malo ređe viđa, a da li sam uspela.. pa, vi procenite.

1. Ukoliko želite nokte da učinite jačima, iskomadajte čeno belog luka i utrljajte ga u nokte. Nakon 20-30 minuta isperite. Ostavlja neprijatan miris, ali jača nokte. Ili to, ili kupite eveline 8 in 1 lak haha. Ali ozbiljno, i luk ima dobro dejstvo.

2. Uvek se pitamo kako da nam parfem duže stoji, i čest savet jeste da stavimo vazelin na mesto gde će doći parfem. Taj savet je možda i najispravniji, ali takođe, ukoliko nanesete parfem na vlažnu kožu, nakon tuširanja, dobijate isti efekat, jer koža u tom stanju bolje upija mirise. Osim toga, nemoje ga razmazivati jer se tako brže izgubi miris.


3. Svi smo se našli u situaciji bez acetona, koji nam hitno treba. Pokušala sam na razne načine, ali ova dva su se ispostavila kao najefikasnija. Prvi jeste da preko laka namažete neki drugi, a potom skinete toalet ili običnim papirom.

4. Drugi savet jeste da napravite smešu limunovog soka i sirćeta. Skidate klasičnim putem kasnije.

5. Ukoliko mislite da je korektor prazan, ubacite bočicu u činiju sa toplom vodom na par minuta. Kada ga izvadite videćete da ga ima za još nekoliko nanošenja.



6. Ukoliko imate nemirne i guste obrve, lak za kosu će pomoći! Nanesite ga na četkicu stare maskare (koja je oprana!!) ili stare četkice za zube, i jednostavno im napravite oblik koji želite.

7. Ukoliko je ajlajner istrošen, njegovu četkicu ubacite u maskaru i potom ga nanesite. Efekat je sličan, gotovo isti.

5 коментара:

  1. Odličan post, super si ga napisala iako ti je prvi put da pišeš postove ove vrste, ja nisam do sada nijedan od ovih life hack-ova probala :)

    ОдговориИзбриши
  2. Stvarno su kul saveti i mnogo mi se dopadaju, trebali su mi ti saveti za nokte i bas je super sto si napisala jedan ovakav post :D

    bethanyismybae.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Super post:) Ovo za lak je meni najkorisnije posto obozavam da lakiram nokte aceton trosim u veikim kolicinama. Jedino ovo sa crnim lukom ne preporucujem. Verujte mi , pokusala sam i neprijatnog mirisa nisam mogla da se oslobodim satima...
    http://mojnacindaletim.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Odlični savjeti, potrudila si se da nam izneseš nove savjete zaista ni za jedan nisam čula i definitivno ću ih nekad probati. Odličan izgled bloga, učlanila sam se. :)

    http://adnnaacorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  5. Super savjeti, definitivno ću probati jedan od hackova! :)

    https://dragabolonja.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...