петак, 26. август 2016.

Pomoć u školi: Školski tag

Heej, danas sam tu sa novim postom vezanim za školu. I to je tag, pa, jaako dugo nisam pisala tagove, svega nekoliko puta zapravo. Ovaj tag videla sam kod neke blogerke, nisam sigurna kod koje, potrudiću se da na sva pitanja lepo odgovorim..


1.U koji razred kreces ove godine?
-Drugi srednje :)

2.Kojeg dana ti pocinje skola?
-1.septembra, iako sam se nadala da će to ipak biti 5.

3.Da li ste imali domaci za raspust i jer si ga zavrsila?
-Nisam, nikada nam to nisu davali.

4.Sta ces obuci prvog dana skole?
-Nisam baš sigurna, mislim da ću ubaciti post o tome ako stignem. Ako ne, to će verovatno biti farmerice, majica krarkih rukava i starke 

5.Koje casove imas?
-Svake godine se menjaju, ali obično je klasično, gimnazija kao gimnazija. Jedino što umesto latinskog dobijam psihologiju.


6.U koliko sati se budis/ides u krevet kada je skola?
-To varira. Uglavnom ne volim da učim noću pa legnem oko 23h. Ali, ako je telefon ostao blizu kreveta ostanem jaako dugo, pa imam svega četiri, pet sati spavanja, ali pokušavam da prestanem sa njim.

7.Sta nalazis najastrasnije kod skole?
-Hmm, prošle godine sam drhtala pred čas biologije, no, kako je profesorica zamenjena, ne znam od čega ću se sada pribojavati.

8.Da li srecna sto se vracas u skolu?
-Nisam sigurna još uvek haha

9.U kojem razredu si pocela da nosis sminku u skolu?
-Zapravo se ni sada ne šminkam za školu. Ali u prvoj godini srednje sam počela da stavljam bb kremu s vremena na vreme, ništa više od toga :)

10.Da li nosis torbu ili ranac?
-Ranac. Nemam ni jednu torbu, ne volim torbe, sportski rančevi su prava stvar za mene.

11.Omiljeni predmet?
-Matematika i informatika



12.Predmet koji mrzis?
-Latinski (nema ga više, jupii)

13.Uobicajni raspored u skoli?
-Predpostavljam da se odnosi na raspored odmora ii časova. Pa, posle drugog časa imamo odmor od 25/30minuta, izmedju ostallih časova su klasični petominutni. Izuzetak je odmor od 10 minuta izmedju četvrtog i petog časa.

14.Omiljena stvar kod skole?
-Volim dosta toga. Društvo, zabava, uzine, zanimljivi časovi, podvale..

15.Kako rasporedis porodicu,drustvo,skolu i internet zivot?
-Nema tu nekakve filozofije. Posle časova pričam sa prijateljima, druzimo se, po dolasku kućii razgovaram sa mamom, kada završim učenje, svi zajedno gledamo nešto, tada budem i na internetu i takoo

Ukoliko neko od vas napiše ovaj tag, neka mi ostavi link u komentar kako bih ga pročitala :)

10 коментара:

  1. Odlican tag, kao i odgovori. Ja sam uradila isti.:)

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Fantastičan tag! Jako mi se sviđaju pitanja, a najviše tvoji odgovori!

    Na mom blogu je izašao novi post, pa ako imaš vremena pročitaj ga i komentiraj: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  3. Super post. Čitala sam na još nekim blogovima ovaj tag i jako je interesantan! ♥
    Tvoj sam novi član, jer mi blog baš sviđa :)
    poseti ako želiš:Teen Queen hvala ♥

    ОдговориИзбриши
  4. Super post! Jako mi se interesantan čini ovaj tag, možda ga i ja uradim :D

    http://dragabolonja.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  5. Baš sam se prijatno iznenadila kada sam videla da ti je matematika omiljeni predmet, pošto mnogo osoba na blogosferi ne voli, tačnije kažu da ne vole. A za latinski niko koga ja poznajem nije voleo taj predmet, ali dobro bar imaš samo jednu godinu :)
    Inače uopšte su zanimljivi odgovori, a i sam blog :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Daa, ja obozavam matematiku,mada, ove godine sam imala profesoricu koja apsolutno ništa ne zna, tako da ništa novo nisam saznala, no nadam se da će od ove biti drugačije. Ne znam, volela bih se time baviti :) Hvala puno :)

      Избриши
  6. Stvarno divan post i stvarno divan blog !
    Možda ću da napravim ovaj post,zanimljivi su mi ovi tagovi heh :D
    Uniquisi ♥

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...