понедељак, 08. август 2016.

Kosa, kosa, kosa


Da li ste nekada ugledali savršenu tumbrl frizuru, ili boju kose? Toliko divnu da ste satima pretrazivali sajtove u potrazi za nečim sličnim. Ja jesam. Moja galerija puna je upravo takvih slika, maštam o nekoj drastičnoj promeni, a zapravo se ne usuđujem skratiti krajeve, a ne napraviti tako nešto. Mislim da su osuda okoline, teško odrzavanje, rizik da mi se ne dopadne samo izgovori, ali ko zna, mozda nekada uradim nešto potpuno nesvakidašnje sa svojom kosom (koju inače volim previše i mrzim kada je bilo ko osim mene dodiruje)  Mada, kad logično razmislim, ne zelim da se farbam, volim moju dugu, talasastu kosu upravo takvu, nesavršenu. Šta je sa vama? Da li vas privlače sve ove boje i frizure, ili mislite da je to potpuna ludorija i da je prirodna kosa najlepša?











6 коментара:

  1. Boje kose su mi stvarno super i na ovim djevojkama stvarno super izgledaju, ali nisam bas sigurna da bih se ikada odlucila da se ovako ofarbam :)


    myfirsttextvm.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post!OVa crvena je jednostavno wooow!

    Predplatite se na moj blog,uzv.->funnyandrabbits.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  3. Meni se mnogo dopadaju te sivkasto crne, kafeno plave i belo plave (baš plave, kao nebo :D). Ja sam još mala da menjam išta, ali kada porastem ko zna možda se ofarbam u neku svetliju boju, recimo svetlo plavu (žutu) jer mi se mnogo dopada ta boja kose :D

    Novi DIY post: http://bethanyismybae.blogspot.com/ (Ovo je nova adresa bloga Iva's special section)

    ОдговориИзбриши
  4. lovely blog<3 follow on GFC?
    http://www.therunwhy.com/

    ОдговориИзбриши
  5. ja sa svojom kosom radim sto god zelim, uopce mi je nije zao.. mogu da se osisam, ofarbam, kad god...
    maggieblogspot.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  6. Ako zelis pogledaj moj blog i učlani se uzvraćam → http://prvipostadress.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...