петак, 02. октобар 2015.

OBAVEŠTENJE ZA LJUBITELJE INSTAGRAMA

Pre svega, ovo obaveštenje se briše večeras/ujutru. Evo o čemu se radi:
U poslednje vreme sam jako zavolela instagram i tu provodim više vremena nego na bilo kojoj društvenoj mreži, iako nemam puno fotografija. Sa obzirom na to da se svaki čas vraćam i prelistavam početnu, dosadno mi je da gledam iste slike, a onda pretražujem druge ljude i zapratim sve čije mi se slike dopadaju. Ukoliko imate instagram, i želite da vas zapratim. Ostavite mi vaše ime (instagramsko) u komentar ovog posta. Ti komentari neće biti objavljeni. Rado ću vas zapratiti i lajkovati slike koje mi se sviđaju.
Iii da, ja sam ionako anonimna, pa tako neću ostaviti link svog instagrama ovde, ali predpostavljam da će mnogi od vas već shvatiti kako tu da me pronađu ukoliko mi se budu svidele vaše slike pa ih lajkujem hahahh. :)
Do sledećeg posta, bb:*

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...