четвртак, 01. октобар 2015.

#TripAroundTheWorld - New York #1 ✈


Prvi u mesecu, kao što obećah, novi post, nove rubrike. Njujork.. Da li je previše da se nadam da ću nekada otputovati tamo?

Evo zašto bih želela. Naime, meni je Njujork oduvek bio neverovatan kao pojam. Nešto nedostižno i savršeno. Čitajući Tračaru, čija se radnja uglavnom odvija u Njujorku, stvarala sam sebi sliku kako sve to izgleda, po onome što je opisano. I, izgleda prelepo. Tu je i serija Pll, u par navrata, one su bile tamo, uživala sam gledajući to okruženje, pa bih nekada odlutala iz samog događaja. A, kako zaboraviti Zoranu? Ona je skoro snimala vlogove iz Njujorka, često priča o njemu, šta još dodati? Veliki mi je san da nekada, sa nekom drugaricom, mamom, porodicom, drugom, svejedno kim otputujem tamo. Tih 7-10 dana bi prošlo prebrzo, ali, mislim da bi to predstavilo nezaboravno iskustvo.


-Central park, iskreno, ne znam kako izgleda, ko je čitao Tračaru zna da se tu često spominje i opisuje, ali ja sam izbegavala da ga pogledam na slikama, tačnije, možda sam i videla negde, ali nisam znala da je to to. Imam neku sliku u glavi (po svim onim opisima) kako to mesto izgleda, i volela bih da, jednog dana odem tamo, vidim ga uživo i uverim se da li sam ga barem malo potrefila. To mesto mi zvuči divno, i bez njega putovanje u Njujork nije kompletno.

-Niagarini vodopadi, ne znam gde sam i kada čula za njih. Znala sam da je tamo predivno i uvek sam želela da ih vidim. Ali tek pre neki dan sam ugledala njihove fotografije (da se razumemo, videla sam ih i pre, ali nisam bila sigurna o kom mestu je reč) bila sam naprosto oduševljena. Deluju kao iz bajke, nekako nestvarno. Dužine 51m, ako se ne varam, odaju sliku savršenstva. Mislim da je to divno mesto da odmotite oči, kada budete videli ove fotografije ispod, shvati ćete o čemu govorim.


-Kip slobode. Njegova izgradnja trajala je 11godina, i završena je 1886. On poručuje 'Sloboda osvetljava svet'. Sama skulptura visoka je preko 46m, a kada joj se doda postolje, sve zajedno iznosi 93m. Možete li da zamislite koliko je veličanstven prizor biti tamo?


-Tajms skver je jedna od najznačajnijih raskrsnica. Meni to mesto izgleda prelepo (koji put ponavljam?). Okej, ima dosta saobraćaja, gužva je i sve, ali ipak, to daje neku posebnu euforiju svemu iii nemam reči više.

-Tu su i mnogi poznati muzeji, mostovi, gradjevine, ali izdvojila sam samo neke od njih. Takodje, u mom gradu i okolini nema visokih zgrada tj. Solitera. Penje se do nekih 17-20 spratova, a i nisu preterano lepo uređene. Mnogo bih volela da vidim njihove zgrade, onako gde je veći deo zidova u staklu, sve čisto, a visokoo po 100 spratova, gde pogled jedva uhvati onaj poslednji. Volela bih se popeti na vrh neke i posmatrati sve odatle. Kako sve to sjajno zvuči, zar ne?

Onaj problematičan deo jesu finansije. To nije grad Evrope, dakle, potpuno drugi kontinent što ga odmah čini manje pristupačnim i skupljim. Po internetu sam pretraživala koliko se trenutno cene kreću, i to u dinarima od prilike iznosi oko 60.000, ako uzmemo da je u Srbiji prosečna plata 30.000, hmm. Ovo je avionska karta, uz to su tu još brojna isplaćivanja, počevši od mesta boravka, do hrane, suvenira, taksija, dodatnog prtljaga, puta do Beograda (ako ne živite tamo) itd itd, mi smo još mali da bi razmišljali o finansiranju takvog puta, ali svevjedno mislim da bi za njega moralo dugo da se šteti, i dugo da se planira, a uz to, treba vam osoba sa kojom ćete ići jer priznaćete, nije toliko zabavno putovati sam.

Još slika, po njima, iskreno, ne mogu zaključiti da li je lepše ujutru ili uveče, leti ili zimi... ili možda na jesen?









Pitanja za vas: Kako vam se dopada New York? Jeste li ikada bili tamo/ Da li biste voleli da odete?

8 коментара:

  1. Vjerujem da je New York zaista divan grad. No, o tome, nažalost, mogu govoriti samo oni koji su ga posjetili, a ja nisam među tim sretnicima. No, nadam se da će se to jednog dana promijeniti. ♥

    New post: http://justbewhoyouwantbe.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Njujork je tako prelep grad i u svemu se slazem sa tobom. Slike su predivne

    http://mojinternetsvetmojapravila.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post:-)
    Naravno da bih posetiila New York ako bih imala prilike,mada bih pre zelela da posetim Detroit,WestSide i Jamajku:-)
    http://beyourself2003.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Sve više mi se sviđa kako pišeš! I ja bih volela da posetim New York!

    Novi post: bluebaby204.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Verujem da je svima New York na listi mesta za posetiti, pa tako i meni. Čaroban grad, nema šta. x

    Fashion Spell

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post!
    I ja imam zelju da idem u Njujork!!!
    Sve si lepo napisala!Sve pohvale!
    joxykutak.blogspot.com

    myworld2121.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post :) Da volela bih da idem u Nju Jork,ali mi se on čini poprilično dalke i moglo bi se reći skupo :)
    Fashion Awake

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...