субота, 26. септембар 2015.

Relax with me - againn?

Već par dana nisam izbacivala post. Iskreno, ne stižem. Imam genijalnu školu sa genijalnim gradivom. Učimo pp deset stranica bez slika u jednom danu iz samo jednog predmeta, a sledećeg dana odgovaramo. Mislim da ću se ukočiti od sedenja.


Opet, u ponedeljak odgovaram istoriju, latinski i geografiju, uz to moram da naučim pet citata koje je rekao Ivo Andrić. Ii plus, večeras idem na neku svadbu, ostaćemo do kasno, ne vooim baš da igram mnogo po tim svadbama gde je mnogo meni poznatih ljudi, pogotovu starijih, ali nema veze, ipak se radujem. Ii tu opet ima problem: Nisam odlučila šta da obučem! -.-
Ujutru, posle toga neću biti ni za šta, pa će mi trebati vremena da se sredim i krenem sa učenjem. Kako? Videćemo.
Da vas ne bih zamarala tom pričom, idemo dalje. Sećate li se Relax postova? Bili su mi interesantni, ali mislim da je previše da ih pišem svake nedelje, onda sam ih jedno vreme potpuno ukinula, ali ipak se vraćaju u život! Volim da pričam sa vama, da delimo utiske, a kada imam post na određenu temu, često ne napišem sve što sam planirala.. paa evo ih. Ne znam koliko će često izlaziti. Ja sam želela da pišem postove svakog drugog dana, ali pored ovako nabijenih rasporeda, to je teško ostvarljivo. Kao što sam jednom rekla, izlaziće dva puta nedeljno (ali to nije ništa strogo određeno). Znate da triparoundtheworld postovi izlaze prvog i petnaestog u mesecu, jedan sam već napisala, uživam u njima, ne znam kako je za vas :)


 Ne bih da vas prenatrpavam tekstom bez slika kojr ponovo nisam spemila, ali neki tipovi postova ne prihvataju moje fotografije.. Zbog toga, želim vam lep vikend, opustite se i spremite za iduću nedelju. Ćaooo :*

9 коментара:

  1. Odličan post :) Jedva čekam relax postove :D
    http://fashionawakebyb.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. I meni je raspored prebukiran, imam dosta za učenje i ne stižem da planiram i slikam postove. :/// I ja večeras imam neku svadbu!

    Baby Blue

    ОдговориИзбриши
  3. Veruj mi, nisi jedina koja ima problem sa školom i školskim obavezama. Smatram da pojedini nastavnici-profesori ne razumeju nas, učenike i misle samo o svom položaju u školi. Međutim, verujem da ćemo sve stići i ova godina će proći u najboljem redu ako sve dobro isplaniramo. Lepo se provedi na svadbi i uživaj tokom vikenda! ☺♥

    ОдговориИзбриши
  4. I kod mene isto kao kod tebe. Sve natrpano zadaćama i ispitivanjem. Užasno, zaista. Jedva čekam relax postove :) ♥

    Just be who you want to be :)

    ОдговориИзбриши
  5. nadam se da ces nac vremena za postove... jako mi se svida tvoj blog
    http://tajfunblog.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  6. Mislim da je ovo super ideja i jedva čekam da počneš sa pisanjem ! ♥

    Jana P. Diary

    ОдговориИзбриши
  7. Divan post Bojana <3!Nisi jedina kojoj su poceli problemi u skoli,veruj mi i meni nije bas drugacije <3!Zaista ti je savrsen blog!

    Na mom blogu je GIVEAWAY------>perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. super post!
    pogledaj moj blog i zaprati ako zelis >>>>>> http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  9. Sjajan post! :)
    Pogledaj novi post na mom blogu i uclani se ako zelis:
    http://fashionandstyleno1.blogspot.rs/2015/09/jp-friendship-bracelets.html

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...