четвртак, 10. септембар 2015.

Potrošeni proizvodi #1

Daa, uvodim i ovu vrstu posta na blog! Neću pisati svakoga meseca jer je glupo da pišem to za jedan ili dva proizvoda, a onda kada ih se nakupi više, očekujte post! Sada, moram priznati nemam veliki broj proizvoda, pre par dana sve sam pobacala, a ono čega se nisam setila, čeka vas ovde :)

- Avonove kapi za kosu
Upotreba: Naneti na vlažnu do suvu kosu
Namenjeno za: Regeneraciju kose, lakše češljanje
Ustisci: Nisam baš bila redovna sa korišćenjem, kada mi je kosa onako previše slamasta, stavila bih kapi i to bi je vidno smirilo, ali, pošto ih nisam previše testirala, ne mogu ništa da kažem.
Pakovanje: Stakleno, dosta čvrsto, malo i praktično, meni je preslatko, sadrži 30ml.
Kupiti opet? Za sada ne. Imam u planu da probam plave kapi jer sam čula da su jako dobre, ali ipak, nekada ću i ove sigurno uzeti, da ih bolje testiram, jer mislim da su prilično dobre.


- Avon Skin So Soft
Upotreba: Naprskati na kožu
Namenjeno za: U sebi ima sjaj, kada pođete negde, naprskate ga i onda izgleda kao da ste namazali mleko za telo, ili neku kremu, a uz to i sjaji.
Utisci: Ovo sam baš iskoristila, stalno sam ga prskala jer mi je miris neodoljiv.
Pakovanje: Ojačana plastika, ništa specijalno, lepo izgleda.
Mane: Kada se osuši na koži imate osećaj suve, zategnute kože, mada, moja mama ga je koristila i kaže da to nije tačno i da se njoj ništa ne zateže, pa, procenite sami.
Kupiti opet? Verovatno hoću.


- Avon Pure Care parfem
Upotreba: Kao i svaki drugi parfem
Utisci: Meni je ovo presavršen parem. Svi znate da volim Little black dress, ali ovaj ima dosta jak miris i dosta dugo se zadržava, nekada može da stoji i celoga dana, oduševio me.
Pakovanje: Pakovanje mi je preslatko, ima 50ml, kada se to uporedi sa cenom i kvalitetom, potpuno je okej.
Mane: Nema
Kupiti opet: Definitivno!



I, tu se moji potrošeni proizvodi završavaju, znam da ih je malo, ali post je izašao neplanirano tako da će ih sledećeg puta biti dosta više, pišite mi utiske ii očekujte haul i jednu recenziju ovih dana. A da, da li biste možda želeli da uradim jedan blog-vlog? :) 





2 коментара:

  1. Super post:)
    Imala sam ove kapi za kosu,super su ali malo umaste kosu:)
    teengirl2003.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post.... Ove kapi za kosu sam koristila i zaista su odlične.... :D
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...