уторак, 15. септембар 2015.

Trip around the world ✈


Putovanje.. beg od stvarnog života, svakodnevnih obaveza, svakodnevnih ljudi, radost duše i tela, novac pravilno uložen, dobar provod, nova saznanja, nova poznanstva, nove ljubavi..
Možda ste znali, a možda i ne, ja sam zaljubljenik u putovanja, makar to bilo obližnje mesto u mojoj zemlji, mnogo volim promenu okruženja i zalazak u neki nestvaran svet. Moja životna želja je da obidjem ceo, posetim sve zemlje, gradove, kontinente, sve. Naravno, smatram da je to veoma nerealna želja i da su šanse za njenim ostvarenjem minimalne. Ipak, nada poslednja umire. Volela bih da, kada se osamostalim, počnem da zaradjujem za sebe, što češće putujem i obilazim mnoga zanimljiva mesta. To mi dodje i neka motivacija za učenje, ne učim-ne upišem dobar fakultet-ne zaposlim se-ne zaradjujem- ne idem na putovanja... Takođe, jako bih želela otići negde avionom, svejedno da li let traje petnaest minuta ili petnaest sati, baš bih to volela. Sećam se da mi je ranije svaka želja (kada vidim bubamaru, avion, ili kada mi je rodjendan) glasila: 'Da letim avionom'. No, gde god pošli, sa porodicom uglavnom idem kolima. 
Ovo je nova rubrika, pisaću je prvog i petnarstog u mesecu, i u svakom njenom postu opisivaću neko novo mesto. Iskreno, ne volim geografiju, ne privlači me, ali baš zato, uz ovu rubriku, istraživaću, saznati nove istorijske i geografske činjenice.. 
Koja mesta ću opisivati? Ona koja bih želela posetiti! Predpostavljam da će to na početku biti neka opšte poznata mesta, tipa London (lupila sam), a onda ću se vremenom zavlačiti dublje i dublje, u potrazi za novim otkrićima. Nadam se da vama ovakvi postovi neće dosađivati. U komentare mi pišite kako vam se ova ideja čini. Kao što rekoh, prvi zvaničan post rubrike izlazi prvog oktobra. Ćao. :)

6 коментара:

  1. Imam istu zelju, jer takodje jako volim da putujem, pogotovo neka mesta. Sve pohvale za post, i izgled bloga. ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Super ideja! :) I ja obožavam putovati. ♥

    http://sarahmakeupp.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  3. Predivan post,jako mi se svidja ova rubrika... :-) Potpuno se slazem sa tobom,jer da se ja pitam samo bi putovala...Jedva cekam prvi posttt <3!

    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post :) I ja obožavam da putujem i da istražujem i fotografišem nova mesta,samo imam problem što nikako ne mogu da nađem nekoga ko je sličan meni da bi mi pravio društvo...
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. hi, you have a really great blog :)
    I really like how you write
    You may agree to follow for follow?
    it would be great :)
    kisses from Polish: *
    ayuna-chan.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Hey, lovely blog!
    Wanna follow each other??

    Blog: http://missunderstoodstyle.blogspot.com/
    Facebook: https://www.facebook.com/pages/Miss-Understood-Style/1404591476502298?ref=hl

    Waiting for you darling!!

    xxx

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...